Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows xp licentie waar kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

• xenor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Hoi,

Misschien een rare vraag maar ik kan nergens vinden waar ik online (elektronisch) een licentie code voor windows XP kan kopen? Waarom kan ik dit niet gewoon op de site van Microsoft bestellen zodat de licentiecode me per mail wordt gestuurd?

Alvast bedankt

-

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omdat bij Microsoft een losse licentie niet alleen een key bevat maar ook een label/sticker/vel met daarop het bewijs dat je die licentie hebt.

Correct me if i'm wrong.

https://discord.com/invite/tweakers

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-11 21:50
Misschien omdat ze liever hebben dat je een Windows 7 licentie koopt? :+

OT: Is het niet inmiddels al uit de handel genomen door Microsoft, ook door de bovenstaande reden?

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
kan je niet nog steeds een 'illegale key' invoeren, en dan door wga laten overrulen. Dan heb je ineens de mogelijkheid om voor 140 euro een XP pro licentie aan te schaffen.
Key krijg netjes van MS je per email, CD en sticker per post.

Houdoe

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:10
Volgens mij zit er in Windows xp een knop waar je kan upgraden naar een hogere versie en via die link kan je volgens mij licenties aanschaffen.

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 00:35
zoals hier inderdaad al vermeld is, is dit uit de productie gehaald voor thuis gebruik.
dacht alleen dat er zakelijk nog een volume license of iets dergelijks te krijgen is.

denk dat je met een win7 home/pro beter uit bent. maar hangt af van wat je er mee wilt doen natuurlijk.
durf dit niet te garanderen, maar op stage hebben we ook al moeite met xp licenties.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Aanschaftopics zijn hier niet echt op z'n plaats, daar is Shopping Forum een logischer plek voor.

Maar met een beetje meer zoekwerk had je je antwoord ook wel gevonden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.