Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

software upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb hier een acer aspire 5735z labtop.
nu heefd die van af fabriekant standaart windows vista
nu kan ik die niet verwijderen of over schrijven om dat de partisie gelockt is door acer zelf
wat kan ik hier aan doen wil er graag windows 7 opzetten maar dat lukt niet op deze manier!!!
iemand een idee¿¿¿¿¿¿/////
ik hoor het graag gr mac kruijswijk

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:23:
nu kan ik die niet verwijderen of over schrijven om dat de partisie gelockt is door acer zelf
Hoe kom je hierbij? Welke software vertelt je dit?
Hoe heb je geprobeerd dit te verwijderen dan?

Verwijderd

wat kan ik hier aan doen wil er graag windows 7 opzetten maar dat lukt niet op deze manier!!!
Gewoon de Windows 7 DVD er in doen, booten vanaf DVD en installeren.

Verwijderd

Topicstarter
tijdens instalatie win7 vraagt die welke schijf partisie .
labtop schijf kan niet worden overgeschreven is fabrieks oem
dat is de melding

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Die eerste partitie op de schijf is waarschijnlijk de recovery-partitie voor de recovery die je met ALT-F10 kunt starten. Mocht je 'm met de Windows dvd niet kunnen verwijderen moet je even andere partitie tools proberen, bv deze. Maak voor je 'm verwijderd wel eerst een recovery-dvd aan via de software, mocht je ooit nog eens terug willen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:21

TheVMaster

Moderator WOS
hallo ik heb hier een acer aspire 5735z labtop.
nu heefd die van af fabriekant standaart windows vista
iemand een idee¿¿¿¿¿¿/////
ik hoor het graag gr mac kruijswijk
Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je de erste bent met dit probleem :+

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.