Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Kun je dan niet beter een G400 ofzo kopen.. Die zijn niet echt goed in 3d, maar 2d is dus echt wel goed...
Verder denk ik niet dat de kwaliteit van de asus opkan tegen de lage prijs van de powercolor
Verder denk ik niet dat de kwaliteit van de asus opkan tegen de lage prijs van de powercolor
Verwijderd
powercolor....
zoek eens, waarschijnlijk kom je alleen probs tegen! Als je toch geen echte gamer bent kan je beter voor een matrox gaan of voor een Radeon ofzo!
Ook al betaal je een beetje voor de naam Asus, het meeste prijs verschil zal toch in de kwaliteit zitten van de Hardware.. B-)chippies en productieproces...
De ene 17 inch is de andere niet...
zoek eens, waarschijnlijk kom je alleen probs tegen! Als je toch geen echte gamer bent kan je beter voor een matrox gaan of voor een Radeon ofzo!
Ook al betaal je een beetje voor de naam Asus, het meeste prijs verschil zal toch in de kwaliteit zitten van de Hardware.. B-)chippies en productieproces...
ik heb een of ander vaag merk, videal als geforce 2 mx kaart met tv-out. koste maar 245,- maar werkt perfect! geen problemen mee. deze schijnt zelfs als enigste 5ns geheugen te hebben...
ik had tot voor kort een voodoo2 power color kaart in mijn bak zitten. echt nooit problemen meegehad....je kunt wel minder support verw8 want die lui zitten alleen taiwan lijkt het...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Een echte gamer die een Matrox kooptOp vrijdag 09 maart 2001 22:51 schreef lucifer2 het volgende:
powercolor....
Ik heb overigens een Powercolor Gef. 2 GTS en werkt prima. Het is volgens mij gewoon de naam.
Ik heb hiervoor ook een budget (APAC) voodoo 2 gehad en er late nog een "MERK" voodoo 2 bijgekocht (2e hands). Beide kaarten waren exact hetzelfde.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als intel vs amd zeg maar. Het is de naam die het hem doet, meer niet.
Verder slaat de vergelijking met een monitor helemaal nergens op omdat deze alleen qua grootte met elkaar overeenkomen. Bi jdeze kaarten is de hoofdchip hetzlefde en ook het design van de bordjes. Wanneer ze verder op dezelfde snelheid lopen zijn ze volkomen gelijkwaardig. Hooguit is de ene iets beter over te clocken.
Verwijderd
Nou ik zou geen powercolor nemen.
Ik most namelijk laatst een compu bouwen voor mijn oom en heb ik ook zo'n ding in gestopt.
Ik prop dat ding erin werkt goed, maar ik denk ff overclocken; zie ik dat het geheugen maar op 143 mhz loopt en het loopt nog niet stabiel op 166 (terwijl het wel 6ns. is)
Dus ik zou zeggen: Niet nemen!
Ik most namelijk laatst een compu bouwen voor mijn oom en heb ik ook zo'n ding in gestopt.
Ik prop dat ding erin werkt goed, maar ik denk ff overclocken; zie ik dat het geheugen maar op 143 mhz loopt en het loopt nog niet stabiel op 166 (terwijl het wel 6ns. is)
Dus ik zou zeggen: Niet nemen!
Verwijderd
Pak die asus, een vriend van me had namelijk ook zoon goedkope kaart en na een poosje is je TV-out dood (de hele chip van dat ding was weggefikt
). Hij heeft hem vandaag omgeruilt voor een asus V7100 en hij heeft er nog geen problemen mee....
Leer jij eerst eens lezen voordat je andere de les leestEen echte gamer die een Matrox koopt Dat slaat dus helemaal nergens op. Matrox zuigt in 3D snelheid in verhouding tot de rest. Een echte gamer koopt een radeon of een geforce 2 GTS/MX.
Graag zou ik toch ook vernemen of er wel tevreden gebruikers bestaan van de powercolor
zoals genoemd. Wil de echte powercolor zijn ervaring eens delen.
zoals genoemd. Wil de echte powercolor zijn ervaring eens delen.
Een sig kan weleens stigmatiserend werken!
Verwijderd
Lekker geprijsde Powercolor Geforce 2 DDR kaart gekocht, draait perfect!
Meteen overclocken met coolbits / Det.6.47
CORE 200@225 (ook 250MHZ gedraait)
MEM 333@400 (ook 415MHZ gedraait)
Op 225/400 dus geen artifacts.(geen MEMsinks)
Deze kaart heeft 32mbDDR SGram (Samsung 6ns)
en geen TV out.
AANRADER>:)
Meteen overclocken met coolbits / Det.6.47
CORE 200@225 (ook 250MHZ gedraait)
MEM 333@400 (ook 415MHZ gedraait)
Op 225/400 dus geen artifacts.(geen MEMsinks)
Deze kaart heeft 32mbDDR SGram (Samsung 6ns)
en geen TV out.
AANRADER>:)
Verwijderd
Ik vond het ook al zo'n rare opmerkingOp zaterdag 10 maart 2001 19:33 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Leer jij eerst eens lezen voordat je andere de les leest...
Ach dat ene lettertje...
Verwijderd
Ik heb overigens net de kloksnelheid van mijn Powercolor Gef 2 GTS bekeken. Het geheugen draait maar op 305 MHz! ipv 333

Tevens zag ik dat de core maar op 122 MHz draait! Dit hoort toch veel hoger te zijn?
Ik heb dit alles waargenomen met het programma GTU 3.01 (geforce tweak)
Wat horen deze snelheden nou precies te zijn?
Ben ik erg opgelicht?
Tevens zag ik dat de core maar op 122 MHz draait! Dit hoort toch veel hoger te zijn?
Ben ik erg opgelicht?
Verwijderd
:?:?:?Op zaterdag 10 maart 2001 14:54 schreef Apoc2 het volgende:
[..]
Een echte gamer die een Matrox koopt![]()
Dat slaat dus helemaal nergens op. Matrox zuigt in 3D snelheid in verhouding tot de rest. Een echte gamer koopt een radeon of een geforce 2 GTS/MX.
en ook al is de "lay-out" het zelfde zoals jij dat zegt, er is ook nog iets als een productieproces ... (ohh ja??) en daarbij is je driverondersteuning... kut!! Okay, opgelost, je gaat voor de detonator drivers. Maar het is en blijft een B-merk, en heb jij nou net een goede kaart, wees blij! Meer mensen niet!! En ja monitor vergelijking is misschien niet de beste. Daar heb je gelijk in.
Maar niet zomaar iets zeggen, eerst proberen te lezen, dan sta je niet zo voor L*L!
Verwijderd
Zie 2 post hoger? Kun je lezenOp maandag 12 maart 2001 09:13 schreef lucifer2 het volgende:
[..]
:?:?:?kan je lezen?? Er staat : als je geen echte gamer bent dan kan je.... I:(
Verwijderd
-Installeer NVidia Detonator V6.47 driver.Op maandag 12 maart 2001 03:04 schreef Apoc2 het volgende:
Ik heb overigens net de kloksnelheid van mijn Powercolor Gef 2 GTS bekeken. Het geheugen draait maar op 305 MHz! ipv 333![]()
Ben ik erg opgelicht?
-pak dus wel de Geforce2 GTS/Geforce2 PRO
-CoolBits.reg en
Voila, 200MHz/333MHz
Verwijderd
ik heb verschillende powercolor kaarten door mn handen gehad vooral heel veel tnt2's en ik moet zeggen altijd tevreden zijn geweesst over dit merk. ze zijn erg goed te oc'en trouwens! ook zijn ze origineel door hun eigen voodoo 4 en 5 uit te brengen terwijl 3dfx dood is dat noem ik gewaagd maar zwaa cool!
Pagina: 1