[PW] extra filters voor netwerk apparatuur?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben zelf op dit moment voor een andere router aan het zoeken, maar ik kom tot de conclusie dat de filters in het netwerk/router segment erg beperkt zijn.
Zou het mogelijk zijn/Is het een idee om ook te kunnen filteren op WAN-LAN throughput en de mogelijkheid tot bijvoorbeeld VPN-throuphput/endpoint/server?
Zeker bij het opkomen van de steeds sneller wordende internet verbindingen voldoen de standaard routertjes die achter een goedkope ADSL of kabel-aansluiting niet meer als er wordt geupgrade naar bijvoorbeeld een 50 Mbit verbinding of een glasvezel verbinding.
Ook kan het makkelijk zijn om bijvoorbeeld contact met thuis te houden en dan is het (juist voor de tweaker met laptop, oid met een onbeperkte internetbundel) ideaal om te weten wat er aan VPN-mogelijkheden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zijn er betrouwbare bronnen van dergelijke specs is dan natuurlijk de vraag? Fabrikanten vermelden dat soort specs volgens mij lang niet altijd en als ze het al doen is het maar de vraag in hoeverre het klopt, hoe het gemeten is, of het vergelijkbaar is met andere fabrikanten etc.

Dat het waardevolle info is ben ik wel met je eens overigens :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Een filter dat ik ook mis is het aantal poorten. Dit zit in de specs, maar niet in de filters en ook niet in de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:09
Olaf van der Spek schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:11:
Een filter dat ik ook mis is het aantal poorten. Dit zit in de specs, maar niet in de filters en ook niet in de titel.
wou net hetzelfde gaan posten, vind het een behoorlijk gemis die optie

eveneens zou een prijs/poort ook geen gek idee zijn naar mijn idee

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Op aantallen filteren wil (nog) niet bij specificaties met meerdere waardes.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Orion84 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:40:
Zijn er betrouwbare bronnen van dergelijke specs is dan natuurlijk de vraag? Fabrikanten vermelden dat soort specs volgens mij lang niet altijd en als ze het al doen is het maar de vraag in hoeverre het klopt, hoe het gemeten is, of het vergelijkbaar is met andere fabrikanten etc.

Dat het waardevolle info is ben ik wel met je eens overigens :)
Throughput is in de routercharts op smallnetbuilder.com terug vinden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat betreft het aantal LAN poorten: Glaanie in "Netwerk switches filteren op aantal poorten"

De rest van de opmerkingen in het topic neem ik mee voor een latere revisie van de specificaties en zal ik tzt nog input voor vragen mocht dat nodig zijn :)
Pagina: 1