De situatie is als volgt. Windows 2003 server en als client Windows XP sp2.
Op de server heb ik een share genaamd: Algemeen. Deze heb ik gedeeld voor diverse groepen. Met de Group Policy Manager heb ik een policy aangemaakt en wil nu My Documents redirecten voor diverse gebruikers. De policy wordt perfect uitgevoerd op de client behalve de redirect.
Ik heb de redirect als volgt ingesteld:
Setting: Basic - Redirect everyone's folder to the same location
Target folder location: Redirect to the following location
Root Path: \\server\Algemeen
Vreemde is dat deze instellingen niet op de xp-client worden overgenomen.
Wanneer ik kies voor "create a folder for each user under the root path" wordt dit wel overgenomen, en wordt er netjes een map aangemaakt met de username in \\server|Algemeen
Ik heb 10x alle instellingen en rechten doorgenomen, maar volgens mij staat alles goed.
Op de server heb ik een share genaamd: Algemeen. Deze heb ik gedeeld voor diverse groepen. Met de Group Policy Manager heb ik een policy aangemaakt en wil nu My Documents redirecten voor diverse gebruikers. De policy wordt perfect uitgevoerd op de client behalve de redirect.
Ik heb de redirect als volgt ingesteld:
Setting: Basic - Redirect everyone's folder to the same location
Target folder location: Redirect to the following location
Root Path: \\server\Algemeen
Vreemde is dat deze instellingen niet op de xp-client worden overgenomen.
Wanneer ik kies voor "create a folder for each user under the root path" wordt dit wel overgenomen, en wordt er netjes een map aangemaakt met de username in \\server|Algemeen
Ik heb 10x alle instellingen en rechten doorgenomen, maar volgens mij staat alles goed.