Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goede provider ?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader heeft zijn eerste computer gekocht, en moet nu nog internet aanschaffen.
Maar we weten echt niet welke provider we nu moeten kiezen.
Ikzelf heb Ziggo, maar die is nu niet bepaald goed imo.
Eerst wilde mijn vader Tele2 nemen, maar nu ik op internet gekeken heb, blijkt niet niet zo goed te zijn, toen kwamen we uit op Online, maar deze heeft positieve ervaringen, maar nog meer negatieve.
Welke provider is nu echt goed, en niet al te duur zoals XS4ALL ?

Bedankt :D

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:01

MsG

Forumzwerver

Tja dit is natuurlijk hartstikke subjectief. Kan je onderbouwen wat je slecht vind aan Ziggo? Wij hebben het hier, en we hebben ontzettend snel, ontzettend stabiel, en relatief goedkoop internet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, lees reviews en ga op zoek naar ervaringen. Echter, je zult van elke provider probleemverhalen vinden, en niet iedereen krijgt problemen. Je zult zelf eerst een afweging moeten maken wat voor prijs je wilt betalen, wat de eisen zijn en dan gaan kijken naar de mogelijkheden. Maar je moet echt eerst zelf wat gaan doen, want je hebt nog helemaal niets uitgezocht :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Bij voorkeur zou ik kijken of je glasvezel kan krijgen. Kwa stabiliteit en kwaliteit echt onovertroffen met kabel/dsl.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:52:
Tja, lees reviews en ga op zoek naar ervaringen. Echter, je zult van elke provider probleemverhalen vinden, en niet iedereen krijgt problemen. Je zult zelf eerst een afweging moeten maken wat voor prijs je wilt betalen, wat de eisen zijn en dan gaan kijken naar de mogelijkheden. Maar je moet echt eerst zelf wat gaan doen, want je hebt nog helemaal niets uitgezocht :) .
Ik zit voortdurend reviews te lezen, en dat maakt de beslissing zo lastig.
Eerst keek ik hier, http://www.beste-internet-provider.nl/
Daardoor kwam ik op Tele2 of Online. Maar als ik dan bijvoorbeeld "ervaring met Online internet" of " ervaring met Tele2 internet" op google zoek, krijg ik bijna alleen negatieve berichten te horen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat soort websites zijn eigenlijk nooit onafhankelijk, dus daar zou ik niet op vertrouwen. Kijk eens bij de Consumentenbond, maar houd er rekening mee: goedkoop en goed gaan lang niet altijd samen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 00:46

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Het is ook heel logisch dat je heel veel slechte ervaringen leest. De mensen die tevreden zijn houden zich niet bezig over wat ze van hun provider vinden. Die melden het dus ook vrijwel niet. Mensen die ontevreden zijn willen het uiten enzo.. dus daar lees je veel meer van. En dan zul je van elke provider doen.

Ikzelf/wij ben/zijn al jaren tevreden klant bij ziggo/@home. Geen problemen gehad en altijd netjes op de hoogte gehouden i.v.m. met werkzaamheden in de buurt als het misschien wat minder kan zijn. En waarom ben jij niet tevreden over Ziggo? Eigen ervaring? Je bent blijkbaar nog wel steeds klant... Ik denk niet dat je te moeilijk moet doen over de provider. Vraag eventueel de buren van je vader even wat die hebben. En of die ook vaak problemen hebben. Als die weinig/geen problemen hebben zit jouw vader misschien ook wel veilig met die provider.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Wat moet ik nemen-topics zijn uitgesloten in het I&H beleid.

We verwachten van jou dat je zelf onderzoek doet, aangeeft wat je belangrijk vindt, en aangeeft wat je zelf al gezocht en gevonden hebt.

Dit topic heeft geen enkele discussiewaarde op deze manier, wij gaan jou niet vertellen wat jij moet nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.