_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Nope, is niet mogelijk. Ik had ook een heel mooi verhaaltje geschreven naar D.net dat door een fout van 1 van onze members en nu 8 email adressen waren geretired naar 1 adres maar dat ik dat email adres toch nog graag retired had willen hebbem. Was nog echt waar ook. Dit kreeg ik 1 week later terug als antwoord.
'We do not support using retire's to create teams. Sorry.'
'We do not support using retire's to create teams. Sorry.'
Ja dat weet ik. Daarom vraag ik ook welke smoes kan ik het beste gebruiken. Ik weet dat het van dnet niet mag om emails te retiren om subteams te creeeren. Dus moet je ze zelf ook niet vertellen dat het daarvoor is....
Ze doen het zoiezo niet meer, vroeger wilden ze nog weleens oogluikend wat toelaten, maar dat lukt je nu echt niet meer.
Echt niet joh? Maar een half jaar geleden toen ik begon, had ik al s in de .plans gelezen dat ze aan het kijken waren of er de mogelijkheid was om meer dan 8 emailadressen toe te staan. Zijn ze daar nu nog naar aan het kijken? En dus echt alleen kijken?
En waarom zou het zijn, dat 8 het maximum is?
En waarom zou het zijn, dat 8 het maximum is?
Je kan het adres waar die 8 naar geretired zijn ook opnieuw naar een anders adres retiren.. (soort boomwortelstruktuur). Misschien kan je t zo doen.
Helaas dat werkt zo niet. Bij een retire actie worden alle onderliggende emailadressen ook meegenomen....
Stel ik heb 1 email die retire ik in een ander. Na een tijdje wil ik dat email weer retiren naar een ander. Dan staat het totaal dus op 3 en niet op 2.
Stel ik heb 1 email die retire ik in een ander. Na een tijdje wil ik dat email weer retiren naar een ander. Dan staat het totaal dus op 3 en niet op 2.
Pagina: 1