-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Goeie ontdekking nu alleen nog een cursus NederlandsOp vrijdag 09 maart 2001 21:57 schreef _Cyber_ het volgende:
Ik heb twee NEON balkjes, en ik kwam tot de ontdenkking dat als je de twee draden die naar het buisje zelf toe lopen bij elkaar bind, dat de lamp dan een Stuk minder F>>vel gaat branden.......
(Nu heb ik zelf die draadje verlengt mischien dat dat er wat mee te maken heeft)
Mischien dat iemand er wat aan heeft.
Alle proemn in n drek
Inverter???? Bedoel je niet Trafo????
En als je trafo bedoeld, heb ik gezegd dat ze op 1 trafo zitten?
Verwijderd
hmmm een inverter zit volgens mij niet voor een neonlamp... een inverter zit in een IC das zo'n geval dat van een 0 een 1 maakt en andersom.Op vrijdag 09 maart 2001 22:41 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
inverter
zal id zoals _Cyber_ zei een trafo zijn...
ps: voor de duidelijkheid: MIJN NICK IS NIET AFKOMSTIG VAN DE NEON zoals die jullie in je kast gooien
Wat dachtje van hoogspannings trafoOp vrijdag 09 maart 2001 23:36 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
nope, inverter, van 12V DC naar 150 V voor een CCFL en naar een aantal kV voor echte Neon buizen
Ik had ook al eens eerder gepost, kwam er zelf ook achter...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dat de stroom alweer op de terugweg is voordat ie in de neonbuis is, zeg maar?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het is hoospanning wat door die kabeltjes loopt.. en het wil nog wel eens overspringen, naar het metaal, zodat het voltsge lager word, isoleer die rommel goed dan straalt het niet meer af, dus hou je je spanning lekker hoog... Je krijgt een sooret trafo werking met een ijzerenstaaf als kast plaat metaal..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd