Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franckey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 18:37
Ik heb een paar dagen geleden een Iiyama ProLite E2407HDSD gekocht. Het valt mij op dat het panel niet naadloos aansluit op de rand die om het scherm heen zit. Het kiertje tussen het panel en de rand is bij alle vier de hoeken iets groter.

Als ik van bovenaf naar de onderste rand van het panel kijk, dan sluit die bij mij niet strak aan op de lijst. Er zit in het midden ongeveer 0,5 mm en bij de hoeken 1 mm ruimte tussen. Ook merk ik dat als ik voorzichtig tegen de onderste hoeken van het panel duw dat het panel dan iets naar binnen beweegt (alsof het niet goed vastzit).

Is dit (vooral van die kiertjes) een productiefout of is dit normaal bij dit model?

Wat ik beschrijf valt bij normaal gebruik niet op. Omdat ik een vorige monitor (van een ander merk) heb omgeruild i.v.m. een productiefout let ik er nu extra op waardoor ik dit zie.

Ik ben dus erg benieuwd of andere Iiyama ProLite gebruikers dit herkennen, als dat zou is dan zou het wel normaal zijn.

Hier een foto van bovenaf genomen van de hoek rechts onder. (Op de foto is het niet zo goed te zien, maar dan weet je in ieder geval waar je bij je eigen monitor naar moet kijken.)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~franckey/monitor.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Franckey op 09-05-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 21:10
Misschien even een foto toevoegen? Ik heb geen idee wat je nu precies bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franckey
Artje schreef op zondag 09 mei 2010 @ 22:39:
Misschien even een foto toevoegen? Ik heb geen idee wat je nu precies bedoelt.
Heb ik inmiddels gedaan. Gebruikers met een Iiyama ProLite kunnen het beste even bij hun eigen monitor kijken. Als zij dit ook hebben zullen ze het vast herkennen.
Je kan het overigens ook voelen. Bij mij kan ik een nagel tussen het panel en de rand stoppen. Bij andere monitors die ik gezien heb kan dit niet, maar zit het panel gewoon strak tegen de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terug sturen en een nieuwe vragen, lijkt me gewoon een productiefout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:04
Ik heb ook al mailcontact met je gehad, maar ik weet zo nog steeds niet welk paneeltje dit is.

Dat ligt hem misschien aanmij omdat ik het gewoon niet zie, maar misschien een grotere overzichtsfoto en het daar op aangeven oid.

Durk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franckey
Ik heb het scherm inmiddels omgeruild. Het nieuwe scherm heeft ook rondom een kiertje, maar in de hoeken is het niet zo erg als bij de vorige. Het lijkt er dus op dat het bij dit model zo hoort en ik had toevallig een exemplaar waarbij het nog iets meer zichtbaar was. Ik heb het scherm meteen omgeruild voor de versie met een HDMI aansluiting (E2407HDS), die is verder precies hetzelfde en bij MyCom zelfs een paar euro goedkoper dan de versie zonder HDMI aansluiting.
Pagina: 1