Toon posts:

miro dc30+ en moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een miro dc30+ capturekaart aangeschafd. Ik draai 'm op het volgende systeem. p3 500 256sdram viperII(driver upgedate) Jetway 993an, quantum fb 15gig/66/5400 Het capturen gaat goed zonder framedropping, het afspelen is daarintegen, zowel op monitor als tv, waardeloos.
Ik vermoed dat de Jetway niet zo'n geschikt bord is voor hoge constante datarates.
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of dit een juiste conclusie is?
Zoja, welk moederbord is een beter plan?
(Ik dacht zelf aan Asus P3V4X.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
irq/dma probleem denk ik, anders bios instellingen

if broken it is, fix it you should

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

hmm... vraag echt af of het aan je mobo ligt hoor... Ik denk eerder aan je HD ofzo...

Maar goed, dat mobo was voglens mij wel erg goed, kan je ook nog upgraden naar een coppermine

Verwijderd

Ik had een PII 400 waar de DC30plus PERFECT op werkte. Daarna een PIII 600 waarbij het resultaat waardeloos was. Afspelen van DIVX op zeer hoge resolutie was ook mega slecht. Na +/- 5 top moederborden van verschillende fabrikanten geprobeerd te hebben bleek het te komen door de kleine cash op de meeste nieuwe processoren :-( En het bleek aan de chipset te liggen.
BX chipsets zijn voor deze toepassingen aan te raden. Ben dus weer teruggegaan naar een BX moederboard met een slot1 processor met een 512kb cache...ipv mijn coppermine met die 256 kb cache.
Hoop dat je er iets aan hebt....bij mij werkte het meteen...na een jaar lang processoren, moederboarden, vga en geheugen hebben te zitten wisselen enzo.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 20 maart 2002 09:47 schreef wakwit het volgende:
Hoop dat je er iets aan hebt....bij mij werkte het meteen...na een jaar lang processoren, moederboarden, vga en geheugen hebben te zitten wisselen enzo.
Ik denk dat de oplossing voor een topic van een jaar geleden een beetje te laat komt ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.