Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen, sorry als ik in het verkeerde topic zit.

Ik woon dus in Belgie, en zou graag in de komende maanden een HTC desire of de HTC evo 4g als die uitkomt kopen en liefst per maand te betalen. Maar ik zie geen enkele winkel waar ik dat kan kopen in belgie.
Alleen bij van den borre, maar daar kan ik niet zoals bij t mobile de gsm ofzo voor 200 euro kopen en de rest met abbonoment? of hoe dat ook in elkaar zit :s.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met meer informatie hierover. Bedankt!

[ Voor 0% gewijzigd door RoD op 09-05-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:43

Dennahz

Life feels like hell should.

Kan je niet beter een simlockvrije telefoon bestellen uit Nederland? In België is dat spul vaak ontzettend duur! Vooral in de gewone winkels.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe je dat dan? ik heb daar geen enkel idee van. Kheb altijd mijn gsm's contant betaalt, maar met zo duure gsm's gaat dat natuurlijk niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:29
ideal? als ze dat in belgie ook kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:43

Dennahz

Life feels like hell should.

Je zoekt in de Pricewatch naar je gewenste telefoon. Zoekt een shop op die naar het buitenland verstuurd (en een goede beoordeling heeft) en besteld hem daar?

Dat heb ik gedaan met m'n Touch Pro in ieder geval. Anders betaalde ik zo € 200,- meer.. zonde dus!

Ze bieden hier tegenwoordig ook abonnementen aan met een telefoon van € 1,-, maar vaak zijn dit niet echt dure smartphones... zo ver zijn ze hier nog niet :)

@Stijn: nee, iDeal kennen ze hier niet. Wel een soortgelijk systeem, maar dit gaat niet werken bij Nederlandse shops. Je kan vaak wel vooraf betalen of met een creditcard.

Kijk anders ook eens op kieskeurig.be ? Misschien zijn er toch shops die hier ook aanbiedingen hebben? Ik kom tot nu toe altijd goedkoper uit in Nederland.

[ Voor 26% gewijzigd door Dennahz op 09-05-2010 19:49 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bold-tags verwijderd en een move naar Shopping Forum.

Edit: de HTC Evo hoef je hier trouwens niet te verwachten :)

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 09-05-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt! Komt de HTC Evo niet naar België of Nederland???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
please antwoord! aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

GoT is niet jouw persoonlijke helpdesk, zoals ook in het volgende stukje uit het Het algemeen beleid staat beschreven wordt dit soort drammerig schoppen van je topic niet bepaald op prijs gesteld ;)
Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen:
...
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.
...
Overigens is er op het internet vast wel een en ander te vinden over de Evo, een eventuele komst naar Nederland, of de toekomst van 4G mobiele toestellen in het algemeen? Kortom, een beetje eigen inzet zou je op zich ook best sieren :)

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 09-05-2010 22:49 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:16
Ik heb zelf lang lopen zoeken naar een winkel in Belgie waar ze hem verkopen.
In Fnac of Mediamarkt kan je hem kopen maar daar is ie belachelijk duur (500 euro).
Ik heb hem zelf uiteindelijk via pdashop.be besteld (460 euro) ze leveren hem de volgende dag al.

In combinatie met een abonnement wordt de gsm in Belgie niet verkocht.

[ Voor 12% gewijzigd door varkenspester op 20-05-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

varkenspester schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:56:
In Fnac of Mediamarkt kan je hem kopen maar daar is ie belachelijk duur (500 euro).
Ik heb hem zelf uiteindelijk via pdashop.be besteld (460 euro) ze leveren hem de volgende dag al.
Je spreekt over belachelijk duur en noemt vervolgens een prijsverschil van 40 euro op een bedrag van 500 euro. Mijn aanname is dat je het toestel besteld hebt bij de allergoedkoopste webshop die je kon vinden, dus in dit geval is een winkel een whopping 8% duurder dan de goedkoopste internetwinkel. Dat prijsverschil is imo zeer redelijk en zou het voor mij dan ook waard zijn voor de extra zekerheid die een winkel biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 16:37
Pdashop heeft wel effectief een winkel in Antwerpen ( alles van coolblue kan je daar kopen btw ) en daar kun je ook gaan afhalen en de meeste high-end gsm's bezien. Persoonlijk vind ik dat bv. de Saturn of Mediamarkt geen meerwaarde heeft als de Coolblue in Antwerpen. Moet wel zeggen dat er een droge persoon werkte een half jaar geleden maar weet niet of die daar nu nog altijd werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Mijn broer heeft de HTC Desire bij Coolblue in Antwerpen opgepikt. In de prijs is blijkbaar ook een screen protector inbegrepen, en hij leek ervan uit te gaan dat dat niet zo was.

@ hierboven: Definieer 'droog'? Ik ken alleen droge humor...

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nistel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06-2024
^^ Ik heb mijn Desire bij Coolblue gekocht (screenprotector zit niet in de prijs). De winkels die ik in België in het oog hield qua prijs waren:
Coolblue
Vandenborre
Netintro
Redcoon
Expansys

Uiteindelijk voor Coolblue gegaan ivm. snelle levering en ervaring met hun goede service. De andere shops konden op het moment van aankoop (een 2tal weken geleden) geen exacte leverdatum geven, of stelden hun leverdatum om de zoveel tijd uit...
Voor zover ik weet biedt op dit moment alleen Telenet korting op de toestelprijs indien je een abonnenment neemt. Ze hebben kort 1 model van HTC in die actie gehad, maar nu geen enkel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 16:37
Maar die telenet abo's trekken wel op niets en komen nog niet eens in de buurt van de abo's in Nederland. Hier moet je een abo nemen van 40 euro voor 2 jaar als je al een toestelletje wilt van €300 en daarmee kun je nog niet eens zo serieus veel bellen etc.
Pagina: 1