Toon posts:

PS3+ Xbox op TV met optische kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een optische kabel gekocht en kwam erachter dat mmijn tv, Sony KDL32V5500 ook een optical in heeft, en wilde dit even testen voordat ik mijn PS3 op een samsung HT-c350 ga aansluiten,
eenmaal aangesloten hoorde ik niks, even gekeken bij instellingen> Geluid en kon optische dingen instellen, maar je kon kiezen tussen verschillende Freq. en AAC, 5.1. Bij mijn Xbox begreep ik er helemaal niks van,

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:21
Oké?

Heel duidelijk? Maak eens een duidelijk OP, en zet je vraag duidelijk neer. Nu vertel je het, en vraag je verder niks..

Zucht...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Ik zie in de manual maar een optische aansluiting en dat is een uitgang. Oftewel om geluiden van de tv via een optische kabel naar een externe set te sturen. Idee is dat de tv dan geluiden die via HDMI binnen komen (van bijvoorbeeld de PS3 of de XBox) naar de HT-C350 worden gestuurd. Je hebt dan minder kabels naar je home cinema set lopen. Nadeel is wel dat er maar weinig tv's zijn die het Dolby Digital signaal wat de PS3 en de XBox doorsturen begrijpen, het wordt dan eerst 2.0 gemaakt voordat het bij de home cinema set aan komt. En dat is zonde. De PS3 en de XBox 360 gewoon met een optische kabel aansluiten op de home cinema, maar dat is al in je vorige topic aangekaart.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Ok.