Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358754

Topicstarter
Hey

Ik heb pas cod4 gedownload en geïnstalleerd op me laptop maar nu loopt alles heel traag en schokkerig als ik online wil gaan spelen. heb alles al op het allerlaagste gezet maar niks helpt. ik speel op vista. help me :'(

heb een acer 6530G specs:
Processor / Speed:
AMD Turion X2 Ultra dual-core mobile technology
ZM-80/ZM-82/ZM-84/ ZM-86 (2 MB L2 cache,
2.10/2.20/2.30/2.40 GHz, DDR2 800 MHz, 35 W), supporting
AMD HyperTransport 3.0 technology

Core Logic Chipset:
AMD M780G Chipset

System Bus Speed:
800 MHz

RAM / Max RAM:
4 GB

Video Subsystem:
ATI Mobility Radeon HD 3650 with up to 23047 MB of HyperMemory
(512 MB of dedicated DDR2 VRAM, up to 1792 MB of shared
system memory), supporting Unified Video Decoder (UVD), OpenEXR
High Dynamic-Range (HDR) technology, Shader Model 4.1,
Microsoft DirectX 10.1

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 358754 op 09-05-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:32

d_star

Maharadja of the Year :-/

Heb je het alleen als je online speelt? De single player loopt wel soepel?

Mijn gok is dan dat het aan PunkBuster ligt. Ofwel je maakt connectie met servers waar PB op 'disabled' staat, dus de zogenaamde cracked servers, of je speelt met een versie waarbij de keycode al gebruikt is (ik vermijd bewust het woord 'illegaal' ;) ).

Aangezien hier op GoT geen support wordt gegeven voor laatstgenoemde problemen, ga ik even uit van het eerste: check je filters even en zorg ervoor dat je wel naar punbuster enabled servers connect. Kijk dan eens of het beter gaat.

Mocht dat niet helpen, kan je PB altijd handmatig even updaten om te bekijken of dat nog verschil maakt.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:44
Hoe staat je Energieprofiel ingesteld? Als die namelijk heel zuinig staat ingesteld (of als je op accu werkt) dan gaan je videokaart en processor op een lagere snelheid werken, en dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor de prestaties.

Zet hem (als je aan de oplader hangt) eens op "Hoge prestaties" o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb een illigale versie ja alles loopt soepel alleen online loopt het traag. heb hem altijd aan de oplader en hem op hoge prestatie staan. ik heb punkbuster ff uit gezet maar helpt ook niet en aan helpt ook niet. heb hem ook geupdate maar helpt ook niks:O
keycode heb ik gedownload.

ik denk dat het zelf ligt aan dat het een illigale versie is.

wel bedankt voor de reacties:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 358754 op 10-05-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 358754 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:29:
ik heb een illigale versie ja alles loopt soepel alleen online loopt het traag. heb hem altijd aan de oplader en hem op hoge prestatie staan. ik heb punkbuster ff uit gezet maar helpt ook niet en aan helpt ook niet. heb hem ook geupdate maar helpt ook niks:O
keycode heb ik gedownload.

ik denk dat het zelf ligt aan dat het een illigale versie is.

wel bedankt voor de reacties:)
Tja, regel eerst eens een originele versie dan. Wij gaan je niet helpen met het oplossen van problemen die je hebt met illegale versies van een spel.

Want ja, daar komt het door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja dat dacht ik ook al wou de game gewoon is een keer proberen dus eerst illigaal en dan later als het spel goed bevalt(op de ps3 wel maar toch liever mw2) kopen. Heb nooit wat te doen op de pc dus denk ff proberen maar ik snap het. het ligt aan een illigale versie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
Hmm je zou ook GameBooster kunnen gebruiken. het werkt bij mij echt heel goed. maar je kunt eerst wel ff proberen wat ThinkPad zei met die energieverbruik. Als dat niet werkt vraag anders aan vrienden of je de orginele versie kan krijgen of je koopt hem. is volgens mij 27 euro (Tweakers price watch FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En ik was het slot vergeten :X
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.