i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Heb je al eens met Process Monitor gekeken of er een proces aan hangt wat hem vast houdt?Cornelisjuh schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:15:
Hey Tweakers
Ik heb een probleempje :
Ik heb een bestand op mijn computer die ik niet kan openen. Als ik hem verplaats naar een andere map staat hij er in eens niet, en openen/kopieren/plakken zegt Windows Acces DeniedTerwijl ik als Admin ben ingelogt en ik ben ook owner
Google vind niks, alleen maar van die crappy freeware programmas die geen reet helpen
Ben iets van 15 paginas van Google afgegaan.
Heeft iemand hier een truukje voor ?
Verwijderen lukt overigens wel, het is een *.exe bestand.
Alvast Bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 09-05-2010 15:39 ]
Om welk programma gaat het, en wie heeft welke rechten erop?
Overigens is er een reden dat je eerste topic gesloten werd, zoek maar eens met google, bijvoorbeeld naar unlocker.
Is het bestand in gebruik? Download dan even hobocopy van microsoft, die kopieert een programma door gebruik te maken van vsc en dat luk dan ook met programma's die in gebruik zijn.
Overigens is er een reden dat je eerste topic gesloten werd, zoek maar eens met google, bijvoorbeeld naar unlocker.
Is het bestand in gebruik? Download dan even hobocopy van microsoft, die kopieert een programma door gebruik te maken van vsc en dat luk dan ook met programma's die in gebruik zijn.
[ Voor 82% gewijzigd door Okki5 op 09-05-2010 15:59 ]
Tja, ik moet zeggen dat een extra
Ik vroeg je om een uitgebreidere post te doen met een betere uitleg, en met alleen dat zinnetje komt dat er niet echt uit.
nou niet bepaald de toevoeging is die we voor ogen hebbenGoogle vind niks, alleen maar van die crappy freeware programmas die geen reet helpen
Ik vroeg je om een uitgebreidere post te doen met een betere uitleg, en met alleen dat zinnetje komt dat er niet echt uit.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.
![]()