Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7] Geen toegang tot bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Hey Tweakers :D

Ik heb een probleempje :
Ik heb een bestand op mijn computer die ik niet kan openen. Als ik hem verplaats naar een andere map staat hij er in eens niet, en openen/kopieren/plakken zegt Windows Acces Denied :( Terwijl ik als Admin ben ingelogt en ik ben ook owner ;( Google vind niks, alleen maar van die crappy freeware programmas die geen reet helpen :/ Ben iets van 15 paginas van Google afgegaan.
Heeft iemand hier een truukje voor ?
Verwijderen lukt overigens wel :D, het is een *.exe bestand.

Alvast Bedankt

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Cornelisjuh schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:15:
Hey Tweakers :D

Ik heb een probleempje :
Ik heb een bestand op mijn computer die ik niet kan openen. Als ik hem verplaats naar een andere map staat hij er in eens niet, en openen/kopieren/plakken zegt Windows Acces Denied :( Terwijl ik als Admin ben ingelogt en ik ben ook owner ;( Google vind niks, alleen maar van die crappy freeware programmas die geen reet helpen :/ Ben iets van 15 paginas van Google afgegaan.
Heeft iemand hier een truukje voor ?
Verwijderen lukt overigens wel :D, het is een *.exe bestand.

Alvast Bedankt
Heb je al eens met Process Monitor gekeken of er een proces aan hangt wat hem vast houdt?

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 09-05-2010 15:39 ]

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:09
Om welk programma gaat het, en wie heeft welke rechten erop?

Overigens is er een reden dat je eerste topic gesloten werd, zoek maar eens met google, bijvoorbeeld naar unlocker.
Is het bestand in gebruik? Download dan even hobocopy van microsoft, die kopieert een programma door gebruik te maken van vsc en dat luk dan ook met programma's die in gebruik zijn.

[ Voor 82% gewijzigd door Okki5 op 09-05-2010 15:59 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, ik moet zeggen dat een extra
Google vind niks, alleen maar van die crappy freeware programmas die geen reet helpen
nou niet bepaald de toevoeging is die we voor ogen hebben ;)

Ik vroeg je om een uitgebreidere post te doen met een betere uitleg, en met alleen dat zinnetje komt dat er niet echt uit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.