Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Forum / HK index

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Topicstarter
Heren,

Vandaag 2 maal het volgende scherm gehad met het laden van de HK-index. Na een keer vernieuwen is het weer allemaal normaal.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kHRreYwNt3E03inw3FwOCF6q/thumb.jpg

Chrome/XP

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat lijkt me eerder een stuk compressie of een plaatje die verkeerd gerenderd wordt door Chrome dan een bug aan onze zijde. :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Heb ik ook al een keer gehad met Chrome.

↓ volgende bericht hieronder ↓

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Topicstarter
(Y) Duidelijk.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:01:
Dat lijkt me eerder een stuk compressie of een plaatje die verkeerd gerenderd wordt door Chrome dan een bug aan onze zijde. :)
With ^^. Tenzij dit reproduceerbaar gedrag is en meerdere browsers er last van hebben duidt dit eerder op een bug in Chrome....

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.