Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe telefoon met abo. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer door al die android en WM verhalen.

Ik wil er goed, snel op kunnen surfen en ook een goede camera erbij hebben. Verder lijkt Android me wel een goede OS, maar misschien de HD2 met WM ook wel goed.

Ook wil ik er een overzichtelijke media-player in hebben, maar ondersteuning voor de meest mogelijke video en audio standaarden.

Ook lijkt me 3G wel een vereiste.

Telefoons die mij goed leken:

- HTC Desire
- HTC HD2
- Noka N900
- HTC Legend

Van blackberry en iPhone moet ik niks hebben.

Kunnen jullie mij advies geven over hoe en wat en welk abo het voordeligst is. Ik zag dat T-mobile wel voordelig was, maar weet het niet zeker.

Alvast bedankt,

Sander

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:02

Investig8or

What goes up, could come down

Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 12:11:
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe telefoon met abo. Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer door al die android en WM verhalen.

Ik wil er goed, snel op kunnen surfen en ook een goede camera erbij hebben. Verder lijkt Android me wel een goede OS, maar misschien de HD2 met WM ook wel goed.

Ook wil ik er een overzichtelijke media-player in hebben, maar ondersteuning voor de meest mogelijke video en audio standaarden.

Ook lijkt me 3G wel een vereiste.

Telefoons die mij goed leken:

- HTC Desire
- HTC HD2
- Noka N900
- HTC Legend

Van blackberry en iPhone moet ik niks hebben.

Kunnen jullie mij advies geven over hoe en wat en welk abo het voordeligst is. Ik zag dat T-mobile wel voordelig was, maar weet het niet zeker.

Alvast bedankt,

Sander
Eigenlijk: nee.

Een telefoon is een persoonlijke keuze en heeft sterke en minder sterke kanten. Je hebt al een lijstje voor jezelf, zet die telefoons naast elkaar en vergelijk de eigenschappen. Bedenk daarbij wat je belangrijk vindt.

Een abonnement is al helemaal niet te adviseren, zeker omdat het enorm afhangt van bel minuten en extra dingen als sms bundels en internet mogelijkheden. Ook hier geldt: bedenk wat je belangrijk vindt en ga elke provider af om voor jouw geschatte bel minuten verbruik de prijzen te vinden.

Idiocracy: it is real!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iedereen heeft weer een eigen persoonlijke voorkeur waardoor iedereen je een ander toestel zal aanraden. Je zult er dus echt zelf achter moeten komen welke telefoon jou het beste lijkt. Dit kan je doen door het lezen van reviews van verschillende toestellen en je kan bijvoorbeeld even bij de MediaMarkt binnenlopen om alle toestellen te proberen.

In elk geval kunnen wij je niet met je vragen helpen omdat het echt persoonlijk is, hetzelfde geldt voor het abonnement. Dit ligt aan je eigen belgedrag, eisen en wensen. Om deze redenen gaat dit topic dan ook op slot. :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.