Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb een probleem met de Linksys WRT350n. Op alle wireless apparaten valt na een paar uur de verbinding weg. Als ik dan opnieuw me wifi aan en uit zet of op windows (xp) herstellen druk dan werkt hij weer. Ik loop hier al een tijdje mee en heb meerder firmware upgrades gedaan. Wat helemaal niet helpt.

Heeft iemand ditzelfde probleem? Of heeft iemand een oplossing? Ik heb al meerdere topics doorgelezen maar daar kwam steeds als oplossing dat de firmware geupgrade moest worden en dat werk bij mij dus niet.

Als iemand meer info nodig heeft. Vraag het gewoon dan probeer ik het zo snel mogelijk te geven.

Groeten,

Ruben

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je helaas alleen melden dat ik hetzelfde probleem heb met dezelfde router maar ook nog geen oplossing heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Wireless kaartjes van Intel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nivk schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:54:
Wireless kaartjes van Intel?
Heb het ook op me iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:59
Toevallig torrent downloads aan staan? Torrent verkeer opent vaak veel connecties, sommige routers kunnen het aantal connecties niet aan waar door je beschreven symptomen staan.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 11:40:
Op alle wireless apparaten valt na een paar uur de verbinding weg. Als ik dan opnieuw me wifi aan en uit zet of op windows (xp) herstellen druk dan werkt hij weer.
met wifi aan/uit bedoel je dan de router opnieuw opstarten, of het wifi-kaartje op de PC even eruit en er weer in?

Ik heb een Thompson Speedtouch (780? dat ding van Planet) gehad die op een gegeven moment gewoon elke paar uur wegviel, t wireless lampje op de router was dan ook uit. De router uit en weer aanzetten was dan de enige optie, en ik heb er nooit een oplossing voor gevonden.
Ook resette t ding zichzelf weleens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lolcode schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:04:
[...]

met wifi aan/uit bedoel je dan de router opnieuw opstarten, of het wifi-kaartje op de PC even eruit en er weer in?

Ik heb een Thompson Speedtouch (780? dat ding van Planet) gehad die op een gegeven moment gewoon elke paar uur wegviel, t wireless lampje op de router was dan ook uit. De router uit en weer aanzetten was dan de enige optie, en ik heb er nooit een oplossing voor gevonden.
Ook resette t ding zichzelf weleens
Dan bedoel ik van de clients niet de router zelf. Vind het echt nog steeds een vaag probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terror schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:00:
Toevallig torrent downloads aan staan? Torrent verkeer opent vaak veel connecties, sommige routers kunnen het aantal connecties niet aan waar door je beschreven symptomen staan.
Ook geen torrents aan.

Is er geen tooltje dat ik kan kijken wat er allemaal gebeurd op het netwerk?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 15:59 ]

Pagina: 1