Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Behuizing om makkelijk mee te nemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een kleine behuizing voor een micor atx mobo.
Hij moet klein zijn omdat ik hem wil gaan gebruiken op lan party´s en dat soort dingen.

Dit systeem moet er in komen.

i7 920
DFI Lanparty JR X58-T3H6
9 gb geheugen
wd raptor 300gb hdd
hd4890
cooler master m1000

Het liefst wil ik mijn thermalright 120 extreme koeler houden alleeen volgens mij is er geen enkele behuizing waar die inpast ( micro atx )

Ik had deze wel op het oog

pricewatch: Apevia X-Qpack Blauw, Zwart

Alleen dan een zonder voeding en volgens mij past die koeler daar niet in en mijn voeding waarschijnlijk ook niet

en deze

pricewatch: Lian Li PC-V351(Zwart)

Hier past volgens mij wel mijn voeding in alleen niet de koeler.

En dan wou ik er zo´n tas voor kopen

http://techwiki.hardwarec.../5322_lan-party-bag-3.jpg

deze is wel een beetje over dreven.

Dat de koeler niet past is niet het grootste probleem mijn voeding moet passen alleen die is 18 cm lang

Heeft iemand ervaring met een lanparty behuizing.

En hij moet ik sterk.
Het gewicht maakt niks uit alleen de grote.

Dus als iemand een micro atx behuizing naast zich heeft staan kan je dan de ruimte voor de voeding opmeten en ook de hoogte voor de cpu koeler

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Die x-qpack is goed te doen: ik had zelf wat ruimteproblemenmet mijn arctic freezer 7 pro (ook redeljk groot), maar na wat eenvoudig zaagwerk in een balk aan de kant van de processor (welke dus de ruimte voor de koeler beperkt) past het allemaal prima en is hij heerlijk stil.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
wat is de max lengte voor de voeding in die behuizing

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:54

g0tanks

Moderator CSA
Wil je per se zulke kasten hebben? Die dingen hebben over het algemeen weinig ruimte, ik denk dat je dan beter naar normale mATX behuizingen kunt kijken. Volgens mij heeft de pricewatch: Antec Performance One Mini P180 Zwart genoeg ruimte voor al je hardware.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
Als ik die one mini koop dan kan ik net zo goed mijn atx mobo houden ( heb ik nog niet verkocht )
want een atx kast is 5 cm groter of 10 cm

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

Ik ben ook op zoek naar een behuizing als deze. Mijn ouders zijn gescheiden en ik hobbel iedere week heen en weer tussen beide. Nu heb ik bij beide een nette PC staan, maar het is een stuk goedkoper (met upgraden en alles) om één PC heen en weer te zeulen. Nu stond er een tijdje terug een Lanbox op V&A, maar toen had ik geen geld en nu is hij weg :( Nieuw zijn ze óf niet te vinden, of reteduur. Iemand een goed alternatief? Het handvat vond ik een groot pluspunt, maar dat zou ik er ook zelf aan kunnen DIY'en.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Die X-Qpack kan je vergeten. Ik heb er eentje staan. Met een E8400 werkt dat prima in combinatie met een Zalman flower CPU koeler. Maar een i920 heeft wat meer koeling nodig en met een maximale hoogte van 6cm zijn er geen fatsoenlijke koelers die zo'n CPU kunnen koelen.
Ik ga nu naar een Antec NSK3480. Iets groter, maar hier past in elk geval een normale koeler in.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1