• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-12 09:48
Morning forum! =)

Voor mij alweer de laatste dag van de meivakantie, toch heb ik eventjes een vraagje.
Reeds ben ik via Engadget erachter gekomen dat de HP Pavilions tegen een update aanzitten (dit heeft HP zelf bevestigd en ze zijn dus al officieël aangekondigd). Deze zouden op 19 mei in de verkoop gaan. Echter voor mij is onduidelijk wáár deze in de verkoop gaan. Heeft iemand enig idee of deze laptops ook naar Nederland komen?

Bedankt alvast!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:59

RnB

Misschien niet het antwoord wat je wilt hebben, maar kan je niet beter HP daarover contacteren?
Die zullen het sowieso weten. Mochten ze het toch niet weten, dan zullen wij het hier ook niet weten. ;)

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-12 09:48
Dat is inderdaad een goed idee ;)
Nog helemaal niet aan gedacht eigenlijk! Ik zal ze vanmiddag of morgen even bellen/mailen en zou ik dan antwoord krijgen, dan laat ik het hier weten =)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
In Nederland komen ze ook wel. Het gaat volgens mij met name om de nieuwe AMD Phenom II laptops die rond die tijd wordt gelanceerd. Ook lijkt de Compaq serie een update te krijgen wat betreft het uiterlijk. Ik hoorde verder dat ook de Envy naar Nederland zou komen. Ook staat de tm2 (touchscreen nog op de planning)

Ik weet echter niet of er nog meer updates komen. Daarbij weet wss niemand anders dan HP welke modellen hier zullen komen, maar reken er maar op dat HP ook hier heel wat nieuwe modellen zal introduceren.