Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech MX5000 toetsenbord met Nokia 3720

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 17:46
Ik heb behoorlijk gegoogled maar heb nog steeds niet gevonden wat ik zoek: Ik krijg een dezer dagen een Nokia 3720 bezorgd. Deze heeft Bluetooth 2.0.
Mijn Logitech MX 5000 toetsenbord en lasermuis gebruiken een usb bluetooth hub 2.0.
Kan mijn telefoon communiceren met deze hub terwijl het toetsenbord en de muis gewoon blijven werken?
Of moet ik een aparte bluetooth usb hub aanschaffen?

Alvast bedankt voor jullie advies.

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Bij mijn weten interfereren Bluetooth verbindingen elkaar niet. Je kan ten slotte ook twee telefoons met elkaar verbinden en tegelijkertijd een bluetooth headset gebruiken op één van die telefoons.

[img]error.jpg[/img]

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 19:18
Heb hier de zelfde desktop liggen en ik kan je vertellen dat het geen probleem is om tegelijkertijd een telefoon met de bluetooth hub te verbinden.
Hang zelf ook regelmatig mijn nokia er aan zonder problemen.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:29
met ^^ eens. je kan ze gewoon allebei koppelen, dat is bij bluetooth geen probleem. Echter altijd wel opletten dat je bluetooth maar een beperkte snelheid heeft, en die verdeeld moet worden over al je apparaten. Mocht je dus je nieuwe HD-filmpjes naar je toestel overzenden, is het mogelijk dat je iets lag krijgt met je toetsenbord, al acht ik die kans wel redelijk klein.