Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe pc en kan daarom eindelijk company of heroes spelen. Dit wilde ik met mijn broer via LAN spelen. Ik heb company of heroes EN opossing fronts. Dit zijn 2 aparte spellen toch? En geen uitbreidingen. Nou stond eerst company of heroes op mn broer zijn pc en daar is later opposing fronts bijgekomen. Nu heb ik alleen op mijn computer opposing fronts geïnstalleerd en ook die cd key gebruikt. Als we nu online gaan wordt een van ons gekicked omdat we dezelfde cd-key hebben. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen later werken dat we tegelijk online kunnen. We hebben 2 dc-keys.
Als ik inlog op mijn broer zijn pc dan zie ik mijn account en zijn accoun naam staan, waar we dus mee spelen. Als ik op mijn computer inlog zie ik precies dezelfde informatie. Ik denk dat 1 van ons dus een ander account moet maken... Maar hoe en waar...

alvast bedankt gr

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Als ik het goed begrijp hebben jullie 2 cd-keys, een van CoH de ander van OF.
Nu proberen jullie OF te lannen met 1 OF cd-key? Dat zal natuurlijk nooit gaan werken...

Gezien het een vraag/probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen,

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb het inmiddels opgelost. Het is misschien een lastig verhaal maar:
1. op beide computers, van mij en van mn broertje stonden allebei de cdkeys van beide versies geregistreerd( coh en coh:of). Als ik dus op mijn computer of bij mijn broer wilde inloggen op het account dan stonden er dezelfde gegevens.
2. mijn broer heeft een nieuw account aangemaakt in het coh menu. en moest uiteraard de product key opgeven. Hier hebben we de normale COH versie key ingevoerd.
3. daarna op recover account ofzo. er werd gezegd dat de cd key aan een ander account gelinkt zat, dat was dus die van mij. Nu werd deze key losgekoppelt.
4. Mn broer kon nu dus inloggen op een eigen account met een eigen product key.
5. Nu ik ging inloggen op mijn eigen account was de normale company of heroes weg en kon ik alleen maar opposing fronts gebruiken. Dit hield in dat ik dus geen amerikanen of werhmacht kon kiezen. alleen maar de 2 facties van OF. De britten en de panzer elite.
6. nu konden we beide online en hebben we kapot veel fun :D:D En gelukkig zijn de britten en panzer elite goed genoeg;)

Als ik nu de amerikanen wil zijn of de werhmacht log ik simpel weg gewoon in met mijn broer zn account en kan ik ook met deze spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pablo11392 op 09-05-2010 11:45 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White