• Aphyrnae
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:29
Dag allemaal,

Ik heb mijn sony kdl-40ex500 amper een week binnen.

Vanmorgen nadat ik hm aan had gedaan flikkert het beeld de hele tijd en daarnaast zie ik aan de linker kant een hele dikke witte streep van 10 cm breed en 2 strepen van 5 centimeter. Daarnaast is het beeld de hele tijd grijs en mistig....hij lijkt mij dus kapot..niet te geloven na één week al.

Ironie is dat ik sony heb aangeschaft om de kwaliteit waarmee ze bekend staan.
Heeft iemand een probleem als dit al eerder gehad?

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Gewoon teruggaan en omruilen voor een nieuwe. Lijkt me duidelijk met een streep in het beeld.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 12:35
Test nog wel even of het altijd voorkomt, dus zowel tijdens het kijken van tv, als bijvoorbeeld dvd of een ander extern apparaat. Het kan in theorie een kapotte hdmi- of scart-kabel zijn. Maar als je het probleem altijd hebt, dus ongeacht welke input je gebruikt, dan kan het maar één ding zijn: Die tv is dan stuk.

Sony staat inderdaad bekend om goede tv's, maar elke fabrikant heeft wel eens een fabrieksfout. Dus gewoon even een nieuwe halen in dat geval. Ik heb dezelfde tv op het oog, en hij komt erg goed uit allerlei tests. Dit zal dan ook eerder uitzondering zijn lijkt me.

• Aphyrnae
Ja idd Geert, ik heb ook heel lang gezocht en ben op deze tv uitgekomen. Ik twijfelde nog tussen de Philips 42fpl8404 en deze, maar uiteindelijk is het deze geworden...

Ik heb alle kabels eruit gehaald die er zijn en vervolgens opnieuw gekeken.
Beeld blijft de zelfde strepen houden.

Het beeld is als het ware in 2 delen gesplitst, die beide flikkeren. Rechts is het iets lichter en links iets donkerder daarnaast aan de linkerkant een aantal strepen, waardoor het beeld voor zo'n 15% helemaal wit is door de strepen. Dit probleem blijft zich ook aanhouden als je menu van de tv bekijkt, dus het is zeker het beeld dat kapot is.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en hoe de service zal gaan...gekocht bij modern met 3 jaar extra garantie (totaal 5 jaar). Hopelijk vervangen ze de tv binnen een paar dagen ipv een hopeloze reparatie die weken lang zal duren...en uiteindelijk ze hm toch gaan vervangen..

ik hou jullie op de hoogte

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:52
toen ik mijn samsung 37B653 had gekocht, was die binnen een uur al kapot, volgende dag naar de winkel, heeft een nieuwe besteld en vervolgens omgeruild, dit was bij de expert.

dus ik denk (en hoop het voor je) dat hij gewoon omgeruilt word

Panasonic 55FZ804 | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Aphyrnae
Vandaag Modern gebeld, was snel geregeld.

Huidige tv hadden ze niet meer in voorraad, dus kon 2 dingen doen.

- of een nieuwe uitzoeken.
- of geld terug krijgen.

Gekozen voor het tweede.

Denk erover om bij BCC voor 1000 euro de 46 inch te kopen ( KDL-46EX500)

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 12:35
Mooi dat er iets geregeld wordt in elk geval, succes ermee. De KDL-40EX500 staat in de pricewatch foor 760 euro inclusief verzenden, toch wel een stukje goedkoper. Ik hoop nog op een mooie WK-aanbieding de komende weken, maar met zo'n nieuw model is het afwachten of dat er komt.
Pagina: 1