Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advertentie is niet meer te zien

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
Hallo,

Ik had gisteren een advertentie geplaatst over mijn 2 raptors maar vanmiddag kwam ik het probleem tegen dat mijn advertentie opeens 'preview status' gesprongen was zonder dat ik er op heb gedrukt. Toen ik hem er weer af haalde bleek dat mijn advertentie alleen te vinden is via mijn profiel. Als ik op de v&a zoekbalk ' raptor' in typ krijg ik mijn advertentie niet meer te zien. Kunnen jullie of ik hier wat aan doen??

Mvg,

powerEngine

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
Vinkje weghalen bij "Preview" ?

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

That should do it.

Preview status is niet standaard toch? Dan is het wel vreemd :S

• PowerEngine
Tuurlijk Heb ik dat gedaan anders zou die ook niet via mijn profiel te zien zijn

[ Voor 12% gewijzigd door PowerEngine op 09-05-2010 01:53 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het gaat dus om: V&A aangeboden: 2x Western Digital Raptor WD740ADFD, 73GD
Als ik gewoon in het overzicht van de interne sata-hd's kijk staat ie er wel tussen, zoeken op WD740ADFD levert ook jouw advertentie op, maar als ik zoek op "raptor" dan wordt ie niet gevonden.

Ik heb even geprobeerd wat er gebeurde als ik even iets aanpaste in je advertentie, maar dan nog wordt ie niet gevonden.. :/

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• PowerEngine
Ja dat snap ik dus ook niet maar gister kon ik het toen wel vinden en ik neem aan dat als iemand een raptor wilt kopen dat die dan op ' raptor ' zoekt en niet op WD740ADFD

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Een en ander wordt veroorzaakt, zo te zien, doordat er "te veel" advertenties van raptors zijn geweest. De reeds verwijderde, niet meer zichtbare advertenties, blijven blijkbaar in de zoekdatabase staan en er worden er vervolgen maximaal 1000 advertenties uitgehaald... Op zich ruim genoeg, maar niet als er dus inactieve advertenties tussen staan en er in totaal meer dan 2000 zijn geweest die raptors verkopen :X

Even in onze bugtracker gezet:
devtrack: Zoekdatabase behoudt oude advertenties en filtert daar niet op

[ Voor 16% gewijzigd door ACM op 09-05-2010 14:43 ]

• PowerEngine
oke mooi dat jullie er mee bezig zijn bedankt. maar ik ga denk een nieuwe advertentie maken met veiling ;)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

reeds tijden terug gefixed :P

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.