Ik ga binnenkort een htpc bouwen en zal me in grote lijnen houden aan de aanbevelingen die gedaan zijn in de BBG van deze maand. Het lijkt me geweldig om alles, dus ook tv, via de HTPC te doen. Ik vraag me alleen af of dat wel handig is. Als je tv wilt kijken wil je tenslotte op de bank neerploffen en direct kunnen zappen. Aangezien ik nog helemaal geen ervaring heb met HTPC's behalve met xbmc en wmc die op mijn windows 7 pc draaien zou ik graag willen weten hoe snel je tv op je beeld tovert met een htpc.
Ik heb gezocht naar filmpjes/reviews van de anysee e30 en htpc's maar ik krijg geen goed beeld van de snelheid waarmee die apparaten opstarten en tv laten zien. Misschien dat iemand een klein filmpje kan maken van zijn htpc? Ik ben erg benieuwd. Welke software raden jullie hier trouwens voor aan. Xbmc vind ik erg mooi en kan via mythtv volgens mij tv afspelen maar wmc is stabieler alleen moet je windows eerst opstarten (toch?).
Ik heb gezocht naar filmpjes/reviews van de anysee e30 en htpc's maar ik krijg geen goed beeld van de snelheid waarmee die apparaten opstarten en tv laten zien. Misschien dat iemand een klein filmpje kan maken van zijn htpc? Ik ben erg benieuwd. Welke software raden jullie hier trouwens voor aan. Xbmc vind ik erg mooi en kan via mythtv volgens mij tv afspelen maar wmc is stabieler alleen moet je windows eerst opstarten (toch?).