Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Draadloze toetsenbord/muis combi met bereik van 15 meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een draadloze toetsenbord/muis combi met een bereik van 15 meter. Dit omdat in de voorkant van mijn woonkamer mijn pc staat met 3 beeldschermen. Aan de andere kant van mijn woonkamer (15 meter verder) staat mijn tv wat tevens mijn 4e scherm is. De meeste hebben maar een bereik van max. 10 meter met Bluetooth (tevens heb ik gehoord dat Bluetooth-verbinding niet altijd stabiel zijn). Toetsenbord stel ik niet zoveel eisen aan, de muis bij voorkeur een lasermuis. Logitech staat uiteraard garant voor kwaliteit maar hun meeste combi's hebben dit bereik ook niet en bij de meeste staat het bereik nog niet eens vermeld bij de productspecificaties.

Heeft iemand suggesties voor enkele goede draadloze toetsenbord/muis combi's met een bereik van meer dan 15 meter?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Over die afstand zou ik kijken of RF niet een beter transmissie-protocol is dan Bluetooth; probleem is meer dat sommige keyboards wel leverbaar zijn in die smaak maar muizen niet zo zeer... :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:02
Waarom gebruik je niet een bluetooth ontvanger die je halverwege je woonkamer zet?

Verwijderd

Topicstarter
Khallouki schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:12:
Waarom gebruik je niet een bluetooth ontvanger die je halverwege je woonkamer zet?
Dan moet ik weer een apparaat midden in me kamer zetten met bijbehorende kabelrommel. Het liefst houd ik alle kabels bij mijn PC. Bovendien zou het dan nog krap aan worden. Het bereik is dan 9 meter maar dat is onder de meest ideale condities. Het 'echte' bereik waarop het nog fijn werkt zal waarschijnlijk lager liggen. Plus hoor ik dat, zoals ik al schreef, dat Bluetooth niet erg stabiel is. Maar dit is puur wat ik heb gehoord. Heb er zelf geen ervaring mee. Ervaringen van mensen hiermee zijn dus ook welkom!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 18:21

sjorsfeenema

de mijne is mooier

nog maar 20 min. en deze aanbieding is weg misschien iets voor jou?
40 meter las ik, wel een beetje klein.
http://www.ibood.com/nl/nl/

die van hen is mooi....

Verwijderd

Topicstarter
sjorsfeenema schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:42:
nog maar 20 min. en deze aanbieding is weg misschien iets voor jou?
40 meter las ik, wel een beetje klein.
http://www.ibood.com/nl/nl/
Ik loop al lang in mijn achterhoofd met dit vraagstuk. Wilde deze vraag al een tijdje posten hier. Deze Ibood had ik al gezien en deed me dus twijfelen of ik dit moest kopen of een draadloze toetsenbord/muis combi. Mijn voorkeur gaat toch naar het laatste aangezien een muis fijner is dan zo'n Cideko Wireless Air Keyboard. Ook voor het typen gaat mijn voorkeur uit naar een normaal toetsenbord. Plus niet WEER een extra apparaat wat rondslingert maar gewoon mijn toetsenbord en muis pakken die een paar meter verderop toch al liggen. Daarom heb ik nu met spoed deze vraag meteen hier gepost :) Mocht ik geen goede reactie krijgen voor 23.55 dan koop ik dit ding maar. Maar hoe dan ook. Blijf aub suggesties posten voor draadloze toetsenbord/muis combi's aub. Die kan ik alsnog kopen na vandaag.
Pagina: 1