Toon posts:

Remote Desktop probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met het gebruiken van Remote Desktop vanaf een PC naar mijn Server.
Gebruiker A heeft administrator rechten en de remote desktop rechten en kan prima connecten naar mijn server en inloggen , gebruiker B heeft geen admin rechten maar wel de remote desktop rechten en kan niet inloggen en krijgt de melding dat hij de rechten niet heeft. Zodra ik gebruiker B admin rechten geeft kan die wel inloggen.
Via eigenschappen PC en remote zie ik zowel gebruiker A als B daar ook gewoon instaan (Net als in AD).

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Bvd

ps. Ik post hem toch nog bij Servers , deze kan weg volgens mij is dit het verkeerde subforum

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2010 22:50 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 08:04

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://social.technet.mic...f4-4ea4-843c-1ea63007d6b8
I had to go to Control Panel -> System, click on 'Remote Settings' link, then click the 'Select Users' button, and then add the users/groups there.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:33:
ps. Ik post hem toch nog bij Servers , deze kan weg volgens mij is dit het verkeerde subforum
Dat klopt, hier staat ie niet goed. Ik zet hem dicht.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Dit topic is gesloten.