Victoria 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:40
Van het weekend heb ik de demo gespeeld en m'n handen jeuken enorm :)
Heb het maar besteld op Amazon, ietsjes duurder dan WowHD, maar WowHD reageerde erg traag op m'n vragen. Aangezien ik WowHD niet ken, wantrouw ik dat meteen.

In de demo kun je alleen met de USA spelen. Welk land is een goede newbie land? Ik zat te denken aan Nederland of Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

België valt zeer goed mee in de beperkte tijdspanne dat ik er met gespeeld heb. Je kan er vrij makkelijk een grootmacht van maken. Zonder mods is het in het begin alleen oppassen voor Nederland, zij staan klaar om oorlog met je te maken.

Maar eerlijk gezegd ben ik zelf nog een noob in dit spel, ik laat V2 nog relatief vaak gewoon zijn gangetje gaan.
Ook ben ik er nog niet uit hoe te werken met de national focus.

[ Voor 27% gewijzigd door 4bit op 18-02-2013 10:01 ]

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 23:57
België is een mooi startland. Zo lang je vriendjes blijft met Frankrijk willen zij je wel helpen de Nederlanders kort te houden. Wat alleen jammer is, is dat je geen gebieden bezit in de tropen of Afrika, wat in het kolonisatie gedeelte van het spel erg lastig kan zijn.
Ik ben zelf gestart met Nederland. Eerst rustig aan doen en toen de kans daar was België geannexeerd (het is tenslotte mijn rechtmatig eigendom ;)). Ik bezit nu (1915) een groot deel van Afrika en Indonesië. Daarnaast heb ik zowel het Panama kanaal als het Suez kanaal aangelegd. Grappig genoeg is de USA nu pas begonnen haar 'cores' terug te pakken van Mexico. Ze hadden dus niks gedaan met Panama, waardoor ik dus uiteindelijk het kanaal daar kon bouwen. Het gevolg is dat ik met overmacht de meeste prestige heb en de op 1 na grootste legermacht. Alleen qua industrie hink ik nogal achter, ik ben daarmee de 7de.

Ik ga de volgende keer eens kijken hoe Rusland of Prusia speelt. Ik wil wel eens zien hoe het spel gaat als je geen kolonies hebt en alleen uit kan breiden door met grootmachten te vechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind Prussia wel leuk om te spelen, zeker als het lukt om de Greater German Empire te bouwen (da's de German Empire plus de Austrian Empire, nadeel is wel dat je van dat laatste wat andere nationaliteiten in huis haalt). Edit: En die vermaledijde katholieken.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 18-02-2013 13:28 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
In mijn huidige spel is Prusia niet verder gekomen dan de North German Federation. Ze worden nu continu links en rechts uit elkaar gepulkt door Rusland en de UK. Hamburg en omgeving is nu zelfs in bezit van de Britten. Gelukkig steelt Oostenrijk alles weer van de Russen zodra zij het van de Duitsers hebben gepakt, waardoor er nog wel enig evenwicht is. Alleen heeft de UK nu een industrie productie van over de 10.000 punten als ik mij niet vergis. Ik ga dat niet meer halen voor 1936.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
4bit schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:56:
België valt zeer goed mee in de beperkte tijdspanne dat ik er met gespeeld heb. Je kan er vrij makkelijk een grootmacht van maken. Zonder mods is het in het begin alleen oppassen voor Nederland, zij staan klaar om oorlog met je te maken.

Maar eerlijk gezegd ben ik zelf nog een noob in dit spel, ik laat V2 nog relatief vaak gewoon zijn gangetje gaan.
Ook ben ik er nog niet uit hoe te werken met de national focus.
Goeie begin landen: Nederland, Zweden (alles in scandinavie maar vooral zweden). Je kan eventueel zuid afrika ofzo releasen als GK en daar mee spelen.

Willekeurig welk land in Zuid-Amerika behalve Peru. (columbia is een goeie en brazil uiteraard). In Azie is het goed spelen met Japan maar die kan ik je als beginner absoluut niet aanraden.

Waar je weg van wilt blijven: De te grote of te kleine landen. Te groot in het begin is gewoon teveel als nieuwe speler en te klein is te saai en kan je te weinig. Ik zou zelf zweden pakken. Griekenland kan ook al is dat lastiger door je bevolking en de ottomanen.

Ik zou als je ADH speelt absoluut geen mods meer gebruiken. Die zijn totaal niet meer nodig en maken het te makkelijk of verkloten het. De mods voor vanilla waren prima en had je nodig, maar voor ADH is het imo totaal niet nodig.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Ik vroeg me overigens wel af of er een mod of zo iets is waardoor kapitalisten een betere inschatting kunnen maken welke fabrieken winstgevend zijn. Ik ben als Nederland nummer één producer van rubber en aardolie, daarnaast ben ik nummer 3 producent van staal. Echt niet dat mijn hoogopgeleide kapitalisten dan denken dat ze in de auto/vliegtuig/radio's/elektronica/raffinaderijen moeten investeren. Nee.... Ze bouwen de 15de fabriek voor handwapens en/of blikvoer. Als ze dan op zijn minst nog een barrel fabriek bouwen, maar nee...
Zelf doen is natuurlijk een optie, maar ik vind het een beetje cheaten als ik elke keer de verkiezingen opnieuw uitschrijf, of zelf een partij aanwijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Je kan met je national focus bepaalde industriën in die regio promoten, ik weet alleen niet of dit erg effectief is voor wat je probeert te bereiken. Ik heb ook eigenlijk geen idee hoe kapitalisten tot beslissing komen welke fabriek ze nu eens zullen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Die national focus voert niet zoveel uit heb ik gemerkt als het gaat om de fabriekskeuze. Wat dat aangaat gebruik ik die focus liever om bureaucraten en clerks te promoten. Ach, ik zal zo nu en dan maar even de reactionairen aan de macht helpen om even 4 jaar wat structurele hulp te geven aan mijn economie. De straf daarvoor is dat ik even nauwelijks inkomsten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Waarschijnlijk voor jullie een domme vraag, maar ga 'm toch stellen (a)
Ik heb nu elke provincie van een land veroverd, echt elke, en overal zijn zo die balkjes (die verovering weergeven ofzo?) vol, toch zijn het nog steeds niet mijn provincies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
undercover. schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:32:
Waarschijnlijk voor jullie een domme vraag, maar ga 'm toch stellen (a)
Ik heb nu elke provincie van een land veroverd, echt elke, en overal zijn zo die balkjes (die verovering weergeven ofzo?) vol, toch zijn het nog steeds niet mijn provincies..
Als ze om vrede vragen (vlaggetje komt tevoorschijn in je scherm), dan moet je die accepteren (niet accepteren als ze white peace aanbieden).
Of je biedt zelf een vredesproposal aan via diplomacy scherm.

Van het weekend gespeeld met NL.
Belgie geannexeerd en Bali ook. Was bezig mt een casus in noord indonesie. Was een wereldmacht geworden. Gaat Portugal de alliantie verbreken. Frankrijk valt me aan. M'n 2 sterke allies Engeland en Prussia helpen me niet. Nog erger, ze vallen me ook aan......
Ben ik te agressief? Of vorm ik een bedreiging voor hun? Om m'n eerste potje wat te vergemakkelijken heb ik mezelf wel wat geld en wat technology gedoneerd mbv de console O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Russel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:29:
[...]

Als ze om vrede vragen (vlaggetje komt tevoorschijn in je scherm), dan moet je die accepteren (niet accepteren als ze white peace aanbieden).
Of je biedt zelf een vredesproposal aan via diplomacy scherm.

Van het weekend gespeeld met NL.
Belgie geannexeerd en Bali ook. Was bezig mt een casus in noord indonesie. Was een wereldmacht geworden. Gaat Portugal de alliantie verbreken. Frankrijk valt me aan. M'n 2 sterke allies Engeland en Prussia helpen me niet. Nog erger, ze vallen me ook aan......
Ben ik te agressief? Of vorm ik een bedreiging voor hun? Om m'n eerste potje wat te vergemakkelijken heb ik mezelf wel wat geld en wat technology gedoneerd mbv de console O-)
Ja en Nee.

Frankrijk zal NL ALTIJD een keer de oorlog verklaren. Echt altijd. Je moet hier ook vanaf het begin ook al rekening mee houden. Je moet in 1936 onmiddelijk belgie veroverd en voordat je het spel unpasued een Alliance met GB krijgen. Pruissen kan je ook doen maar daar heb je niks aan.

Maar hoe hoog is je bad boy rating? Maar als nederland moet je altijd rekening meehouden dat je voor 1850 minimaal 1 a 2 oorlogen met frankrijk heb gehad. Maar als GB en Pruissen ook helpen klinkt alsof je zwaar over je BB rating heen bent. Is het een war of containment?

Ik heb een stukje belgie ooit een keer aan ze moeten afstaan (heb veel NL gespeeld in Vic2 erg leuk en uitdagend imo). EN dit is echt onoverkomelijk. De eerste oorlog verlies je bijna altijd. Zorg voor een sterke marine, want alle havens blokeren is dodelijk voor frankrijk. En als zeemacht stellen ze niks voor. Maar de dreiging van initieel Frankrijk en daarna GB/Pruissen blijft alom aanwezig als NL.

En jezelf technology schenken moet je niet doen. Dan leer je allerlei foute manieren aan om te spelen, je hebt er ook niks aan verder, kan je beter op easy spelen ipv medium. Maar als je console cheat dan zijn al bets off want hoe de AI dan redeneert valt weinig meer over tezeggen.

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 25-02-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Ik heb een heel andere ervaring met Nederland. Wel dat de Fransen verhaal komen halen als ik België inneem. Maar tot twee keer toe hebben zowel de Pruisen als de Britten me een handje geholpen om die knoflook eters terug hun hok in te sturen ;). (hun havens blokkeren helpt idd goed dan) Daarna heb ik nooit meer oorlog gehad met de Fransen. Overigens kun je als Nederland vrij eenvoudig technologie uitvinden, dus als het goed is ben je op zijn minst bij met tech, of loop je zelfs voor op je buurlanden.

Ik ben nu zelf met Rusland begonnen, of eigenlijk al 2x, maar dat lukt niet echt. Eerst ben ik rond 1840 failliet gegaan en nu ben ik hard op weg om hetzelfde te doen in 1865. Ik snap er niks van, maar mijn economie gaat echt volledig onderuit op een gegeven moment en is dan ook niet meer te redden. Mijn armen en middenklasse krijgen hun needs niet meer vervuld, waardoor de fabrieken onderuit gaan omdat niemand hun spullen koopt. Gek genoeg zitten de RGO's dan weer met problemen om genoeg personeel te vinden terwijl er een hoop werkloze armen zijn.
Probleem daar bovenop is dat Rusland compleet achterlijk begint, dus ik ben lekker onderwijs aan het pompen, met het gevolg dat zodra ik rond de 45 a 50% literacy zit het hele land in een soort voortdurende revolt gaat. M.a.w. ik doe iets fout, maar ik weet nog niet wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Nou, ben maar opnieuw begonnen met minder console cheats.
Het gaat idd wat beter nu. Als je Belgie hebt veroverd gaat het idd hard. Inkomen is nu goed. Heb nu al 100k, heb de belasting voor de rijken verlaagd zodat ze kunnen investeren.
Ben inmiddels een werledmacht. Als ik toegang heb tot stoomboten ga ik m'n marine opbouwen. Een casus belli opbouwen is wel duur zeg. Volgens mij moet ik nu oppassen, heb 2 naties geannexxerd en ga me nu koest houden. Jammer, Johore ziet eruit als een makkelijke en rijke target :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Zo lang je niet over de 25 gaat gaat het goed ;). Maar je hebt gelijk Johore is een smakelijk hapje en met een beetje geluk kun je Siam ook pakken als de UK even niet op let :).

Ik heb nu eindelijk mijn economie op orde met Rusland. Alleen die opstanden blijven behoorlijk vervelend. Doordat het land zo groot is heb je behoorlijk wat troepen her en der verspreid nodig voordat je ze allemaal hebt neergeslagen.

• Russel88
Ben opnieuw begonnen, infamy was tegen de 40. Een annexatie casus belli levert bijna 20 infamy op. En 2 achterelkaar is teveel van het goede.
Kreeg 3-4 containment wars. Allemaal verloren. Geen marine, geen allies, bizar kleine leger en zag dat Frankrijk een casus belli aan het broeden was om wat provincies af te snoepen.

Dus in m'n nieuwe pot let ik wat meer op m'n infamy.

• Postius
Je moet ook voor kolonisatie gaan. En als Nederland concenteren op Zuid _oost azie. Ik heb een keer Half CHina + Japa en heel zuidoost azie gehad plus belgie en Noord frankrijk in nederland (en uiteraard heel midden afrika). Dat was leuk.

Je moet pas laat oorlog voeren tegen geciviliceerde staten. Eerst de uncivs pakken met goeie gebieden. En als je nederland speelt meteen voordat je unpause nog een alliance met GB vragen en daarna meteen de oorlog aan Belgie verklaren.

Maar Russel je voert teveel oorlog om land met geciviliseerde staten, dat gaat totaal niet werken. In ieder geval niet in het begin van het spel. Je moet onder infamy 25 krijgen, dus iets voor 20 badboy rating moet je nooit doen. Het kan wel maar heeft erg weinig zin. Overigens zijn er zat leuke redenen om oorlog te voeren behalve grond. Prestige kan ook erg hard aantikken :). Maar verover eerst de Uncivs en concentreer je daarbij op goede grondstoffen en/of veel bevolking.

[ Voor 33% gewijzigd door Postius op 28-02-2013 13:15 ]

• Russel88
Dat is het probleem.
Ik krijg ook 20 infamy punten als ik uncivs aanval. Ik probeerde Indonesie te pakken te krijgen, dat deed ik door een annexatie casus belli te creeren.
Of moet ik een unciv op een andere manier aanvallen?

• breadje
Je moet eerst een 2nd power zijn, of een grootmacht, anders krijg je inderdaad veel infamy als je aanvalt. Anexeren kan alleen bij landen die minder dan 2 regio's (later 3) hebben. Daarvoor moet je 'demand concession (á 5 infamie) doen. Pas als landen kleiner zijn kun je 'establish protectorate' kiezen. Die kost je 10 infamie. Als ik me niet vergis kun je gecivaliseerde landen voor max. 11 infamie regio's afpakken.

Met nederland moet je dus direct aan het begin atjeh, johore en b*** (hoe heet dat ook alweer) kunnen pakken als je een beetje mazzel hebt met je infamie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik had idd een andere casus belli moeten pakken. Met establish protectorate heb ik nu de 3 landen te pakken die ik wilde hebben en een klein gedeelte van Siam. Het gedeelte wat opium kweekt, hopen dat dat een boost geeft aan m'n inkomen.
M'n economie is aardig, zit nu in balans, maar neit vet in de plus. Komt misschien doordat m'n tropenmacht stukken groter is dan in m'n eerste potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Russel88 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:20:
Ik had idd een andere casus belli moeten pakken. Met establish protectorate heb ik nu de 3 landen te pakken die ik wilde hebben en een klein gedeelte van Siam. Het gedeelte wat opium kweekt, hopen dat dat een boost geeft aan m'n inkomen.
M'n economie is aardig, zit nu in balans, maar neit vet in de plus. Komt misschien doordat m'n tropenmacht stukken groter is dan in m'n eerste potje.
Als je metNederland speelt is economie geen probleem. Neem ook Johore in. Daar komen goudmijnen. En Japan is pas echt leuk. Moet je wel zelf eerst een 2nd of GP zijn maar das als NL niet echt een probleem. Goede grondstoffen zijn rubber(voor de toekomst en erg veel waard en je hebt er al veel van). En Sulfur, je kan als nederland koning van de Sulfur handel zijn en dat is veel geld en of macht.

Succes in ieder geval :) blijf gewoon door spelen, Victoria is een game die je al doende leert en gewoon moet spelen.

Maar als Nederland zou ik uit Europa wegblijven en er rekening mee houden dat Frankrijk vroeg of laat je een keer komt halen. Overigens altijd voor Belgie gaan om die stomme opstand neer te slaan zodat je weer een fantsoenlijk Nederlands rijk hebt. Eigelijk moet je Belgie +/- in je eerste 2 jaar veroveren als je een goede uitgangspositie voor de rest van de game wilt. Je kan er mee wachten maar dan wordt het praktisch onmogelijk belgie ooit nog terug te veroveren.

Ohja, Prestige, Prestige, Prestige! Zeker als NL. En geef maximale military spending, officers FTW. Kan je je military power opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Vorige week mijn EU3 byzantium campagne afgemaakt en nu dus tijd voor V2. Gisteren al eens wat met Japan gespeeld maar iets te ambitieus geweest. Wel de begintijd van AHD genomen, dan sta je zeer dicht bij Westernisation.En vele uncivs staan klaar om gedomineerd te worden. Maarja, ik was wat te ambitieus en ik heb nog veel noob fouten gemaakt.
Later vandaag eens een Zweden poging doen, nog niet echt een idee naar waar uit te breiden. Waarschijnlijk eerste Scandinavie vormen, alhoewel dat daar Rusland mij een groot probleem lijkt te zijn.

Wanneer je CK2 of V2 speelt valt het wel op hoe onduidelijk de interface van EU3 op sommige vlakken wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Nevermind mijn laatste post, ik ben nogmaals voor Belgie gegaan. De eerste oorlog met Nederland al gewonnen en meteen enkele colonies daarvan overgenomen.
Voor de rest van Tunesie een puppet gemaakt en een stukje van Marokko als kolonie in bezit genomen (groot stuk had Spanje al).

Nu nog uitzoeken wat het beste is dat ik met al die kolonies doe.. Capitalisten promoten in de hoop dat er fabrieken gebouwd worden? En is dat uberhaubt wel mogelijk, aangezien het unciv's zijn. Of valt dat weg vanaf het kolonies zijn?

edit: kolonies kunnen geen fabrieken bouwen :( .

[ Voor 4% gewijzigd door 4bit op 06-03-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
Zo lang een kolonie geen 'core' van een andere natie in zich heeft kun je met bureaucrats proberen 1% van de bureaucraten in het land van jou, of van een accepted culture te krijgen. Zodra dat gelukt is kun je een kolonie promoten naar een gewoon land. Daarna kun je er wel fabrieken bouwen.
Met name is het door die core's nagenoeg onmogelijk om bijv. Java te promoten, en landen met grote bevolkingsaantallen zijn ook erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nieuwe uitbreiding! De Scramble for Africa! Lijkt me een stuk leuker dan de vorige uitbreiding, vindt hem ook een stuk beter in de tijdszone passen! Hebben mensen hem hier al gespeeld? Hoe bevalt het? Werkt het goed samen met de andere expansie?

Over kolonieeen: Wat je in het echt ook aan kolonieen hebt natuurlijk! Grondstoffen! Grondstoffen en slaven! Vooral dingen als rubber, dye, sulfur etc leveren ziek veel op. Hiernaast kan het een populatie bonus vormen als je weinig main pop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb Heart of Darkness nog niet gekocht, ga dat binnenkort wel doen, ben wel benieuwd.
De nieuwe kolonisatie lijkt me interessant en ook het nieuwe krantensysteem lijkt me wel leuk :)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 18-04-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Is HoD overal 19eur99, of al een goedkoper adresje gespot?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nee paradox spellen zijn wat lastiger. Victoria 2 is wel te krijgen voor een spotprijs. Ik zou even wachten, ik heb het vermoedden dat ze binnenkort een victoria 2 goty editie of iets gaan uitbrengen waarin alle expansie's en DLC zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nog mensen die victoria 2 actief spelen? Anders komt er deze steam sale vast wel een aanbieding.

Ik ben zelf nu met een game bezig met Griekenland om het byzantijnse rijk te vormen. Mn vorige game met nederland ben ik als ruimschoots 1ste geëindigd :). Vooral mn militaire macht was op het einde behoorlijk indrukwekkend vondt ik zelf. Zo kon ik zowel duitsland, rusland als frankrijk verslaan in een oorlog zonder bondgenoten. Overigens speel ik zonder mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Hoezo wachten tot aanbieding?

Je moet je niet blind staren, wat je op de voorpage van steam ziet, victoria II kun je nu al met korting van 50 percent kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
bangkirai schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:51:
Hoezo wachten tot aanbieding?

Je moet je niet blind staren, wat je op de voorpage van steam ziet, victoria II kun je nu al met korting van 50 percent kopen?
Ik neem aan dat dit je eerste steam sale is..... :/.

De grote noob tip dan meer meteen mee geven: Koop niks want geen daily/flash/community choice is. Tenzij het de laatste dag is. Dus inderdaad de voorpagina van steam en ja daar moet je je wel blind op staren.....*zucht*.

Dan heb je het raar verwoord, natuurlijk zijn er meer verkooppunten als steam. Maar in een steam sale koop je alleen daily's/votes/flash sales omdat dit het goedkoopst is.

[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 28-06-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Postius schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:08:
[...]

Ik neem aan dat dit je eerste steam sale is..... :/.

De grote noob tip dan meer meteen mee geven: Koop niks want geen daily/flash/community choice is. Tenzij het de laatste dag is. Dus inderdaad de voorpagina van steam en ja daar moet je je wel blind op staren.....*zucht*.
LOL......

Vraag maar is aan iemand, die in m'n lijst zit, wat voor steam noob ik ben :D

En wat je zegt klopt ook niet altijd, er zijn uitschieters erbij, die voor de steamsale goedkoper waren, dan tijdens de steam sales.
Ander iets, als een spel op de voorpagina goedkoper is, dan betekent dat soms ook keihard, dat andere games van die betreffende uitgever soms zelfde korting hebben of iets lager.

Nog meer info: staar je ook niet blind op steam sales alleen, gamefly, gamersgate, humblestore etc hebben ook zomerkortingen op veel dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dit weekend alles van Paradox 85% korting op Steam. Bijv alle DLC/expansions voor Victoria 2 voor €3,74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Victoria II is vandaag met 80% korting (4 euro) te krijgen in de Paradox Store. Nog steeds een heel mooi spel, zeker met de twee uitbreidingen.
Pagina: 1 2 Laatste