Ik wil volgende week met een paar vrienden een LAN avond organiseren. Hiervoor gaan we naar een afgelegen huis, zodat we geen buren storen. Er is echter geen internet, modem, router of wat dan ook aanwezig. Hier wil ik dus op een simpele (goedkope!) manier een LAN netwerk maken om het betere knalwerk te demonstreren
Ik zie zelf nu 2 opties:
Kan dit met een simpele switch?
(Ik heb het FAQ doorgelezen, maar het gebruik van een switch komt daar niet aan bod.. Op wikipedia staat ook vooral over rackmounted switches)
Andere optie:
Nog goedkoper zou zijn dat ik een draadloos netwerk uitzend met mijn netwerkkaart. (Ik denk hierbij aan de functie die bij bepaalde MacBook's ingebakken zit) Is er een programma dat dit mogelijk maakt?
Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom.
Ik zie zelf nu 2 opties:
Kan dit met een simpele switch?
(Ik heb het FAQ doorgelezen, maar het gebruik van een switch komt daar niet aan bod.. Op wikipedia staat ook vooral over rackmounted switches)
Andere optie:
Nog goedkoper zou zijn dat ik een draadloos netwerk uitzend met mijn netwerkkaart. (Ik denk hierbij aan de functie die bij bepaalde MacBook's ingebakken zit) Is er een programma dat dit mogelijk maakt?
Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.