Lange levertijd bestelling Movieminutes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Buena Vista & Disney liefhebbers kunnen bij het aankopen van hun koopdvd's zogenaamde movieminutes sparen. Dmv een actiecode die je via hun site kan verzilveren tegen minutes kan je voor een gratis dvd/bray sparen. Er zit wel handling&verzendkosten aan verbonden.

25 februari: Had ik 3 brays besteld en via ideal 11euro h&vkosten betaald. 2 weken later logde ik in op de site om te checken wat de status was, want het duurde wel erg lang. Ik was verrast dat hun site under construction was. Dus geduldig probeerde ik om de zoveel dagen te checken.

19 maart: Hun site was uiteindelijk weer in de lucht, na controle blijkt opeens mijn gehele order verdwenen te zijn. Ik had gelijk een mailtje gestuurrd.

26 maart: Hadden ze nog steeds niet gereageerd, dus 2e mail ging eruit. Op dezelfde dag hadden ze nog gereplied en vertelde dat door vernieuwing van hun spaarprogramma en logistieke problemen dat er vertraging is gekomen. Ik had een gratis code gekregen dat ik een extra gratis dvd kon verzilveren op hun site en mijn bestelling zal zsm komen.

8 april: Heb ik de 3e mailtje gestuurd, waar BLIJFT mijn bestelling!!!!???

14 april: Kreeg ik als antwoord terug dat mijn order nog door de oude logistieke afdeling nog wordt afgehandeld, daar hadden ze problemen ermee. En hadden enkele titels niet op voorraad. Ik moest hun weer een mailtje sturen als ik na een week nog niks binnen kreeg.

24 april: 4e mailtje, MIJN BESTELLING IS NOG STEEDS NIET BINNEN

3 mei: Nu ben ik het helemaal zat. 5e mailtje gestuurd dat als ik deze week nog niks binnen krijgt dan ga ik stappen ondernemen (tja wat?).

Nee hoor, vandaag laatste dag vd week, nog niks binnen zien komen.
Op hun site staat er alleen een emailadres. Al is het een 'gratis' spaarprogramma, maar ik ben klant en heb kosten betaald om mijn gespaarde goederen te laten opsturen.

Wat is wijsheid nu, wat kan ik nog doen. Zal trosradar/varakassa/consumentenbond iets voor mij kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als er binnen x tijd na de bestelling niet is geleverd (vaak ongeveer een maandje) dan kan je de koop ontbinden. Geld terug, uithuilen en naar een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:34
Als het maar 11 euro betreft zou ik gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Ergste is dat ik tig minutes heb gespaard voor 3 brays. Mijn verlies zal dus niet alleen bij die 11euro blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk wie eigenaar is van die site en ga daar klagen. Check wie de site heeft geregistreerd en stuur daar een e-mail naartoe. Check of de eigenaren van de site aangesloten zijn bij een keurmerk-achtig iets en start een klachtenprocedure. Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Hmm, raar.

Ik heb pas twee bestellingen bij hun gedaan en ze waren er beide binnen 3 dagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
Vorig jaar november besteld en 3 maanden later binnen gekregen. Is heel normaal bij Movie Minutes. Nu ongeveer 5 bestellingen daar gedaan. 3 maanden was het langst wachten en 3 weken het kortst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:19

-tom-562

Oliesjeik

Zoek een telefoonnummer op en bel eens, dat werkt vaak 10x beter als mailen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Eindelijk afgelopen maandag reply en met de vermelding dat zij het 'zelf' zullen uitleveren.
Ze boden nog een gratis dvd van Up aan, welke ik had geweigerd omdat ik deze al had. Gister kwam het pakketje ook binnen, met mijn bestelling en geen alternatief van Up of iets anders.
Enfin, ik geloof het maar dat het aan hun 'vorige leverancier/logistieke' afdeling komt de lange vertraging. Vandaag weer een bestelling geplaatst (tussentijd weer genoeg gespaard), dus ben benieuwd dit keer.
Pagina: 1