Ik heb een kistradio gebouwd met 2 tweeters en een subwoofer uit een oude Medion surround set.
De subwoofer had een eigen versterker, een TDA1519C
Maar dat PCBtje werkt voor geen meter samen met m'n TA2024 (die ik voor de tweeters gebruik), als ik namelijk m'n TA2024 versterkertje tegelijk met dit versterkertje aansluit op het output signaal voor m'n signaal, dan valt of de subwoofer weg, of m'n TA2024 (dit alles met een hoop gekraak e.d.)
Als ik beide versterkers op een eigen accu aansluit werkt het zonder problemen.
Ik wil eigenlijk nog een 2e TA2024 halen om m'n subwoofer aan te sturen (TA2024 is ook zuiniger). Maar op dit PCBtje zit ook ergens een scheidingsfilter, want als ik nu de TA2024 op de subwoofer aansluit komen gewoon alle tonen eruit. Bij dit PCBtje alleen de lage tonen.
Maar ik heb geen idee welk gedeelte het scheidingsfilter is
Bovenkant:

Klik voor groter
Onderkant:

Klik voor groter
Excuses voor de wazige foto's, iPhone is blijkbaar niet zo goed in macro foto's maken
De subwoofer had een eigen versterker, een TDA1519C
Maar dat PCBtje werkt voor geen meter samen met m'n TA2024 (die ik voor de tweeters gebruik), als ik namelijk m'n TA2024 versterkertje tegelijk met dit versterkertje aansluit op het output signaal voor m'n signaal, dan valt of de subwoofer weg, of m'n TA2024 (dit alles met een hoop gekraak e.d.)
Als ik beide versterkers op een eigen accu aansluit werkt het zonder problemen.
Ik wil eigenlijk nog een 2e TA2024 halen om m'n subwoofer aan te sturen (TA2024 is ook zuiniger). Maar op dit PCBtje zit ook ergens een scheidingsfilter, want als ik nu de TA2024 op de subwoofer aansluit komen gewoon alle tonen eruit. Bij dit PCBtje alleen de lage tonen.
Maar ik heb geen idee welk gedeelte het scheidingsfilter is
Bovenkant:

Klik voor groter
Onderkant:

Klik voor groter
Excuses voor de wazige foto's, iPhone is blijkbaar niet zo goed in macro foto's maken
[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 08-05-2010 16:06 ]