Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik sta op het punt de HTC hd2 aan te schaffen.
Maar aangezien ik hem voor zakelijk gebruik aanschaf en we in onze firma met citrix werken is het wel van belang dat ik mijn agenda kan synchroniseren met m'n telefoon.
Is dat zonder al te veelproblemen mogelijk met deze telefoon,of zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
En als het niet mogelijk is , welke telefoon zou dan een beter optie zijn?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Het bedrijf waar ik werk werkt ook met Citrix en ik kan met mijn HD2 gewoon onze exchange server benaderen om mijn mail en agenda te updaten. Vraag het anders aan je systeembeheerder. Deze heeft mij ook geholpen om de boel in te stellen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Inderdaad, vraag het je beheerder... Voor hetzelfde geld is er een Exchange-policy die mobile devices uitsluit of is er een policy dat je bijvoorbeeld je USB-cradle niet kan gebruiken over de ICA-stream.

Verder is het soms nodig om de goede certificaten op de telefoon te krijgen (inclusief intermediate) en aangezien wij niet bij jou werken in de IT, zou ik lekker tot maandag wachten en vragen wat er kan/mag bedrijfstechnisch gezien. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
dank je voor de reactie!

Ik denk dat het dan wel gaat lukken,want ik krijg de telefoon alleen vergoedt als ik een telefoon koop die windows mobile heeft die werkt icm met citrix.
zou dus niet verstandig zijn als de telefoon het wel kan maar dat het op de zaak niet goed geregeld is.