Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bureaublad icoontjes gaan terug op oude plaats na herstart.

Pagina: 1
Acties:

• Emiel1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11-2022
Hallo,

Ik heb een andere achtergrond (niet belangrijk), ik heb mijn bureaublad icoontjes aangepast aan de achtergrond zo dat dat wat mooier uit kwam. Ik heb dus icoontjes verplaatst, de volgende dag toen ik m'n pc weer opstarte was alles weer terug zoals het was! Ik dus weer alles zetten zoals ik het wou hebben, maar bij de volgende herstart was het weer allemaal terug hoe het was. Wat is hier aan te doen?

Groeten,
Emiel(zij)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat je het niet hebt over icoontjes binnen bijv. je OpenOffice-omgeving, maar over je Windows-bureaublad. Daarom verplaats ik je topic even van Officesuites en -software naar Windows Clients. Over welk OS gaat het precies?

Ik neem aan dat automatisch schikken niet aan staat, wat wilde gokken:
  • Kan het komen doordat de resolutie tijdelijk lager is? <== kijk eens wat er gebeurt als je tijelijk naar bijv. 800x600 gaat.
  • Is het een standalone PC of zit je in een (bedrijfs-)netwerk? <== wordt er niet steeds een standaarddesktop teruggezet? Met welke rechten zit je te werken?
  • Is er misschien een of ander tooltje actief? <== wat zegt je event log en zijn er relevante tools die automatisch starten bij inloggen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Emiel1 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:28:
Hallo,

Ik heb een andere achtergrond (niet belangrijk), ik heb mijn bureaublad icoontjes aangepast aan de achtergrond zo dat dat wat mooier uit kwam. Ik heb dus icoontjes verplaatst, de volgende dag toen ik m'n pc weer opstarte was alles weer terug zoals het was!
Automatisch uitschikken toch wel uitgezet he?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device