Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers.

ik ben waarschijnlijk al de honderdste persoon die deze vraag gaat stellen, ik heb geprobeerd te zoeken maar zonder resultaat.

Betreft xbox 360 NAT

Ik heb alles geprobeerd om mijn NAT op deze Gevangenis router open te krijgen maar niets mocht baten.
nu heb ik mijn router terug gezet naar fabrieks instelling kunnen jullie stap voor stap uitleggen wat ik moet doen?

bij voorbaat dank,

jessy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

Internet plus bellen? KPN? Zit met tzelfde, verspil geen moeite aan de helpdesk, die kunnen je niet helpen, heb die hele experia box al binneste buiten gehad, maar heb t opgegeven. Dit kwalitatief uitermate teleurstellende apparaat blijft stug NAT 3 doorgeven, zelfs met alle poorten open.

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
oke het lukt meestal niet als je een router hebt van je provider hebt.
kijk op www.portforward.com en dan moet je je router zoeken en dan het gene wat je wil portforwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
klopt helpdesk kan er ook niks mee. (ik zit onderandere op die helpdesk ;) )
kpn vind dat kun modem's dicht moetten zitten.

wat je kan doen is kijken op ipbforum.nl daar hebben veel mensen wel tips over een xbox en de 789.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:42
Bedankt voor de reactie's. op port forwarding ben ik al geweest, mocht niets opleveren.
maar IPBforum kom ik nog niet ik ga daar even een kijkje nemen en post hier de resultaten.
Ik heb geen internet+bellen maar INteractieve TV+internet. dus geen telefonie (mocht dat uitmaken)

Bedankt.

EDIT: iets toegevoegd

[ Voor 24% gewijzigd door jessy100 op 05-02-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Als ik het goed begrepen heb, is er enkele weken geleden een nieuwe firmware uitgekomen waarvan de UPnP functie daadwerkelijk de poorten openzet. Je kan het modem forceren de update te downloaden door hem een fabrieksreset te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:42
Ik heb het voor elkaar!!

Een factory reset uitgevoerd door het kleine knopje op de router in te drukken, dan zijn al je instelling weg.
dan UPNP aanzetten verder nix aan doen en het werkt!

bedankt CDfreak
Pagina: 1