Eenvoudig factureringsprogramma

Pagina: 1
Acties:

• Penskuhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09-2020
Hallo allemaal,

Kennissen van me zijn sindskort begonnen met een eigen slagerij aan huis. Het zijn geen computerwonders, en werken nu met een factureringsysteem in Excel. Deze is gemaakt in Office 2007. Het hele systeem werkt in combinatie met een exe systeem. Sindskort hebben ze een Imac aangeschaft, en willen daar ook graag op kunnen factureren.

Ik neem aan dat hier programma's voor verkrijgbaar zijn, alleen wat is raadzaam? Het voornaamste is dat er een klantenbestand in gezet kan worden en een artikelenlijst met bijbehorden productnummers en prijzen.

Hopelijk kan iemand me meer vertellen... :)

• MacZappa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 11:45
Ongetwijfeld GrandTotal, werkt zeer goed en flexibel. En je kan oude data uit Excel importeren.

http://www.grandtotal.biz/GrandTotal/

[ Voor 17% gewijzigd door MacZappa op 08-05-2010 14:40 ]

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:08
On The Job misschien?

http://stuntsoftware.com/onthejob/

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Penskuhh
Grandtotal ziet er inderdaad heel goed uit, heb al een trialtje gedownload, en mocht het bevallen dan is de aanschaf ook niet meer zo heel duur :)

• Alsjemenou
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-06-2021
Absoluut Billings 3, ik gebruik het zelf ook voor mijn facturatie. Je kan 100% custom templates hiermee maken en tijdregistraties uitvoeren.

Ideaal, zeker doen!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:54

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Snelstart heeft meerdere versies, waaronder een paar die wat simpeler zijn. De ouderraad bij mijn moeder op school werkt ermee, en dat zijn nou niet bepaald boekhoudguru's :)

Veel boekhouders/accountants werken er ook mee, waardoor je makkelijk je administratie kunt laten controleren (export @ bedrijf, import @ boekhouder).

[ Voor 26% gewijzigd door Gizz op 08-05-2010 18:15 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gizz schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:13:
Snelstart heeft meerdere versies, waaronder een paar die wat simpeler zijn. De ouderraad bij mijn moeder op school werkt ermee, en dat zijn nou niet bepaald boekhoudguru's :)

Veel boekhouders/accountants werken er ook mee, waardoor je makkelijk je administratie kunt laten controleren (export @ bedrijf, import @ boekhouder).
Het moet op een mac werken ;-)

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:54

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ah excuus. Tijdje geleden hadden ze een beta van de onlineversie op de site staan. Dacht dat het nu al gewoon te koop zou zijn, maar blijkbaar nog niet.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• MacZappa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-11 11:45
Penskuhh schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:46:
Grandtotal ziet er inderdaad heel goed uit, heb al een trialtje gedownload, en mocht het bevallen dan is de aanschaf ook niet meer zo heel duur :)
Eén van de weinige waar suggesties aanhoord worden, trouwens ook zeer intuïtief, echt 'mac'. Bij mijn overstap van PC was dit DE herademing. :)

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Mogelijk dat Checkout ook wat is.. Daarbij is het ook nog eens van Nederlandse makelij.. :)

• Penskuhh
Een verhaal met een goed eind...

Vandaag heb ik bij desbetreffend bedrijf Grand Total geinstalleerd en ben 8 uur bezig geweest met Programmeren etc. Na wat testen een licensie aangeschaft en de eigenaars zijn er heel erg blij mee. Dit is inderdaad een super programma, wat simpel in elkaar steekt en toch heel veel mogelijkheden heeft. complimenten voor de makers ervan in ieder geval, en jullie bedankt voor de tip!
Pagina: 1