Toon posts:

Strike force of Tactical ops???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie speelt wat en waarom. Persoonlijk vind ik Tact ops beter en leuker

Verwijderd

tactical ops:want die guns en die characters van strikeforce zien er niet uit.infiltration is ook wel cool btw.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Strikeforce, want die Tactical ops mannetjes zitten alleen maar grond om te ploegen. Ze rennen pas op de plaats, wat een langzame shit zeg...!

Verwijderd

Strike Force 1.60 misschien?
nieuwe en verbeterde wapens, skins en toevoeging van meer game types

nieuwe grans
Afbeeldingslocatie: http://se.fs.mgon.com/scaled/w-640h--58396_egg.jpg

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 23:12
Ondertussen is SF 1.60 uit... Wat een supergame :)

Ik speel al sinds 1.27 ofzo, onder de naam [R&B]Xtuv, zit dus in R&B, we staan nu op de 11 plaats in ClanBase :) :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

TacOps. Dat werkt tenminste goed, terwijl SF nog steeds een insta-crash voor mijn UT is :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Op maandag 11 juni 2001 17:33 schreef Acolyte57 het volgende:
TacOps. Dat werkt tenminste goed, terwijl SF nog steeds een insta-crash voor mijn UT is :)
nooit last van, is vast jou baggerpc :P

maar ik weet niet of ik nieuwe SF ga downloaden, 250 mb, op een isdn lijntje |:(

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Die 250 Mb zie ik er niet vanaf, da's pure onzin. De poppetjes zijn mooier geworden, voor het overige niet veel nieuws...

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Strikeforce of Tactical ops?
Mmmm ik denk counterstrike :P

Nee maar beide mods zijn wel geinig. Strikeforce wordt gloof ik niet meer vernieuwd op de UT engine. Ze gaan nu de Tribes 2 maar es proberen (grotere maps, meer mensen online etc).

Dus het antwoord luidt: Tac Ops! Dit zal misschien nog wel es worden geupdate.

mzzl

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Op maandag 11 juni 2001 17:44 schreef Wekkel het volgende:
Die 250 Mb zie ik er niet vanaf, da's pure onzin. De poppetjes zijn mooier geworden, voor het overige niet veel nieuws...
vorige versie had ik ook niet meer.
broertje had het eraf gegooit |:(

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 17:47 schreef Larzan het volgende:
Strikeforce of Tactical ops?
Dus het antwoord luidt: Tac Ops! Dit zal misschien nog wel es worden geupdate.

mzzl
Ik weet het wel zeker. Beta 2 komt over (hopenlijk) niet al te lange tijd uit, en die gaat flink rulen denk ik :P

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
TacOps 4 sure! :P .Strikeforce heeft van die vage levels en op een of andere manier lelijk ontworpen. In TacOps kun je tenminste normaal wapens kopen!

En het geluid avn die FAMAS, heerlijk :P

Duidelijk dus......

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 13:29 schreef Wekkel het volgende:
Strikeforce, want die Tactical ops mannetjes zitten alleen maar grond om te ploegen. Ze rennen pas op de plaats, wat een langzame shit zeg...!
Dat is dus precies de reden waarom TacOps zuigt. StrikeForce is echt beter hoor... Alleen niet zoveel wapens, misschien in 1.60 wel. :)

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 14:53
Tactical-ops ruled dus best wel! Aleen op internet want die bots zijn niet helemaal goed.

Op het moment sta ik 15e op clanbase met Untouchables. binnen kort kom beta 2 uit, en dan ziet het er nog echter uit.
In Strikeforce wordt errug veel gecampt.
Jullie kenne me vinden in gamepoint!

Greetz [Unt]Outl@w :)

Feyenoord!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op maandag 11 juni 2001 18:45 schreef -Outlaw- het volgende:
Tactical-ops ruled dus best wel! Aleen op internet want die bots zijn niet helemaal goed.

Op het moment sta ik 15e op clanbase met Untouchables. binnen kort kom beta 2 uit, en dan ziet het er nog echter uit.
In Strikeforce wordt errug veel gecampt.
Jullie kenne me vinden in gamepoint!

Greetz [Unt]Outl@w :)
Misschien moet we ook maar een [GoT] clan oprichten voor TacOps :9

Iemand?

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 14:53
Is wel vet jah!

Welke mensen die op GOT komen spelen in Tacops clan die ook op clanbase spelen.

dus:

- je komt op GOT
- je speelt tacops
- je zit in een clan die op clanbase spelen

wie voldoet aan dit?

Vermeld ook ff welke clan en hoeveelste plaats.:)

Feyenoord!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:06
Is makkelijkste oplossing:
beide spelen.

Verwijderd

Ik zit in een tactical ops clan maar doe alleen de wars mee, omdat counterstrike gewoon leuker is. Strike force vond ik niet zo leuk het speelde nogal gaar vond ik en tactical ops is gewoon te langzaam.

• Xtuv
Tac. ops tac. ops tac. ops tac. ops ;( jullie stellen mij echt zooooo telleur :(

StrikeForce 1.60 is zooooveel beter... kijk alleen al naar de nieuwe VIP modes enzo, dat is zo ontzettend gaaf.. :D

Strikeforce roeleert.. xtuv roeleert strikeforce :p

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hoe kom je bij rescue en Hostage, want ik zie ze niet bij de speltypen staan?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dit zijn toch beide mods voor UT?

Mag ik links naar beide?

Wil het wel es vergelijken met CS.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 22:03 schreef Wekkel het volgende:
Hoe kom je bij rescue en Hostage, want ik zie ze niet bij de speltypen staan?
ja dat heb ik nou ook!de maps staan wel in c:\unrealtournament\sf_maps maar in het spel verschijnen ze niet?!

Verwijderd

Ik heb net een filmpje gezien van beta 2 van tac ops en dat ziet er zeer goed uit , mooie levels , nieuwe wapens. Alleen hebben ze er een soort grenade launcher ingedaan en dat vind ik wat minder , of ze moeten hem extreem duur maken.

• Xtuv
Mensen die in StrikeForce 1.60 VIP & Hostage Rescue niet kunne vinden: Dat kun je alleen online spelen... :)
Dus gewoon ff servers zoeken en dan onder de Escape of Hostage Tab kijken :)

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49
geen van beide :)

Eerst speelde ik heel veel Unreal Fortress, maar de laatste tijd vooral Infiltration. Infiltration is niet echt meer een mod te noemen, echt alles is helemaal veranderd.
Het mooiste eraan vindt ik nogwel de levels, ze zijn veel groter dan bv de tac ops levels, er zitten er een paar bij en die zijn werkelijk prachtig met mega veel detail enzo. Ook is het veel realistischer dan tac ops, je hebt bijvoorbeeld geen crosshair meer, maar kunt direct door het het richtding wat op het wapen zit heenkijken.
Met strikeforce kan ik niet echt vergelijken want dat wil om 1 of andere vage reden nooit werken bij mij :(

Verwijderd

Op dinsdag 12 juni 2001 11:27 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik heb net een filmpje gezien van beta 2 van tac ops en dat ziet er zeer goed uit , mooie levels , nieuwe wapens. Alleen hebben ze er een soort grenade launcher ingedaan en dat vind ik wat minder , of ze moeten hem extreem duur maken.
das een M4 met een M203 nade launcher eraan!waarschijnlijk wordt dat een van de duurdere wapens van Tactical Ops.....de OICW hoort niet bij dit spel,das ECHT een militair wapen!wist je trouwens dat je de OICW ook in beta 1.6 kunt gebruiken?!hier voor gebruik je deze console commands:

iamtheone

summon s_SWAT.s_OICW

Verwijderd

Door dat ding lijkt het wel gelijk een deathmatch mod ofzo , ik ben er niet zo'n fan van.
Pagina: 1