Verwijderd
Verwijderd
PLease een slotje, dit is niet topicwaardig
DUH, muziek, repeat: Lock this thread..Op vrijdag 09 maart 2001 21:42 schreef drLiter het volgende:
Alsjeblieft zeg, das geen muziek dat is F******* T**** N*** V** E** T****** N*****!
PLease een slotje, dit is niet topicwaardig
* Flipmo2K vind wel dat er wel ERRUG veel slaatjes uit 2Pac geslagen worden...
ban ban ban
slotje slotje slotje
Reageer alsjeblieft ff niet meer, dan verdwijnt deze topic vanzelf
MOD !!!!!!! AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH, maak een speciale kroeg waar ze kunnen kloten los van GoT, of stuur ze naar iets toe.....
Verwijderd
thugs uit fokkin amsterdam west
Verwijderd
Wij proberen hier wat van elkaar te leren en dit is gewoon bullshit dus gewoon opkakken!
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

And some will say that turned away is all you'll get, I just say "bet" and never let em see me sweat - Strictly 4 My Niggaz
Watch me while you lick your lips, shake your hips, god damn, I love that sh*t - What's ya phone #
Expose foes, with my hocus pocus flows, They froze, Now suckas idealize my choosen Blows - Hold Ya Head
When I start to rise, a hero in their childrens eyes, now they give a f*ck about us - They don't give a f*ck about us
Verwijderd
Behalve het feit dat deze thread GEEN slotje verdient, maar een flinke kluis bij Ford Knoks, heb ik een vinke tering hekel aan mongolen die zich "DA MAN" vinden. Bij deze dus.
Dit vind ik nou b.v ronduit zielig. Vind je het leuk ofzo dat die "MOKRO's" criminelen zijn? Van mij mogen ze allemaal aan het gas maakt me niet uit welke nationaliteit of wat dan ook. Nee, neem dan maar liever een voorbeeld aan de polder waar mensen nog normaal nederlands met elkaar praat en niet van die "ruige" oerkreten uitslaan. Bah wat walg ik hiervan.Amsterdam West dat is waar ik vandaan kom geen grappen man. Mokro's from Amsterdam West make you wear bullet proofvest. So fuck all ya!!!!!!!!!!!
owja dit topic verdient een SLOTJE
ik stap maar es me nest in :z:z:z:z:z
tis al vroeg 6.55 uur
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
doe jij er dan 4 minuten over om dat te schrijven??Op zaterdag 10 maart 2001 06:59 schreef ReseTTim het volgende:
hee het wordt al licht hiero.
owja dit topic verdient een SLOTJE
ik stap maar es me nest in :z:z:z:z:z
tis al vroeg 6.55 uur
Verwijderd
Ha ha je moet er maar van houden. Het is toch linke soep hier in West. Al die gangsta's weet je wel...... het niveau stijgt.
Wordt toch tijd voor een slotje denk ik
slot
slot
slot
Zeg RedAlert80 (is dat je IQ?) waarom heeft die meneer een pistool in z'n onderbroek?Op zaterdag 10 maart 2001 01:35 schreef RedAlert80 het volgende:
Amsterdam West dat is waar ik vandaan kom geen grappen man. Mokro's from Amsterdam West make you wear bullet proofvest. So fuck all ya!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
And some will say that turned blaat blaat blaatwhawhadikkeluldriebierlalalala,fukjoefukjoefukjoe enz
Vind 'ie dat lekker?
Beetje kinky he?
P.S. Je Engels is niet al te best. Je spijbelt toch niet he? Tot je 14e geldt er een leerplicht in Nederland hoor!
P.P.S. Nee, nou niet gelijk kinky denken! Het gaat over een leerplicht en niet over een leernicht. (Ja, ik bedoel als je foto's van halfnaakte mannetjes op internet zet dan zal je wel een beetje andere geaardheid hebben dan ik maar dat geeft niet hoor.)
Homo.
cut the crap........
vage topic dus slotje
DIT DUS NIET!
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Verwijderd
Ik ben voor een slotje, gewoon omdat het een subjectieve meningstopic wordt....
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
P.S. Dit is niet offtopic, deze thread heeft helemaal geen topic|:(
Verwijderd
Denken dat je met angst in te boezemen juist een man wordt terwijl de mensen om je heen alleen maar een grotere baby zien in de trand van zielig, zieliger, zieligst.
SLOTJE EROP!!!!!!!!!!!!!!
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Sterker nog, het enige wat mijn pc 'draait' zijn systeemgeluiden.Op zaterdag 10 maart 2001 12:24 schreef Locutes het volgende:
Nou hij heeft wel gelijk. Draai dit op je pc en je weet wat muziek is.
DIT DUS NIET!
Voor muziek heb ik een zogenaamde versterker+cd speler aangeschaft....
[hatelijke opmerking]
Ze hebben een paar jaar te laat geschoten...
Wat een brandhout
[/hatelijke opmerking]
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
Ben je dr soms trots op dat je de straat niet op kan zonder kogelvrij pakkie?Amsterdam West dat is waar ik vandaan kom geen grappen man. Mokro's from Amsterdam West make you wear bullet proofvest. So fuck all ya!!!!!!!!!!!
.......:'(
En wat betreft die Britney: daar wil ik wel meer van zien
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Dit topic is gesloten.
![]()