Beste mede tweakers,
Ik ben opzoek opzoek naar een goede nieuwe game pc, die als vervanging moet dienen voor mijn huidige ati radeon met amd sempron(1.8Ghz)
Zelf game ik niet erg vaak en gebruik ik mijn pc voornamelijk zakelijk.. de eisen die ik aan de pc stel zijn:
*hij moet het liefst amd en ati bevatten
*en hij moet op zijn minst Cod4 en andere moderne spellen kunnen draaien (liefst niet al te schokkerig)..
*en niet al te duur rond maximaal de 600 euro
Graag zou ik jullie advies willen over wat ik het beste kan doen...
Uiteraard heb ik al de forums doorgespit maar daar kwam niet echt een duidelijk beeld uit.
Zelf had ik al wat bij elkaar geschraapt en graag zou ik jullie mening/commentaar en evt verbetering of andere samenstelling graag horen.
De kast maakt kwa ontwerp me niet zo veel uit, als die maar een goede airflow heeft uiteraard.
En een beeldscherm, muis en bagger-toetsenbord heb ik uiteraard al.
Andere samenstellingen en al het commentaar is welkom..
Ik ben opzoek opzoek naar een goede nieuwe game pc, die als vervanging moet dienen voor mijn huidige ati radeon met amd sempron(1.8Ghz)
Zelf game ik niet erg vaak en gebruik ik mijn pc voornamelijk zakelijk.. de eisen die ik aan de pc stel zijn:
*hij moet het liefst amd en ati bevatten
*en hij moet op zijn minst Cod4 en andere moderne spellen kunnen draaien (liefst niet al te schokkerig)..
*en niet al te duur rond maximaal de 600 euro
Graag zou ik jullie advies willen over wat ik het beste kan doen...
Uiteraard heb ik al de forums doorgespit maar daar kwam niet echt een duidelijk beeld uit.
Zelf had ik al wat bij elkaar geschraapt en graag zou ik jullie mening/commentaar en evt verbetering of andere samenstelling graag horen.
De kast maakt kwa ontwerp me niet zo veel uit, als die maar een goede airflow heeft uiteraard.
En een beeldscherm, muis en bagger-toetsenbord heb ik uiteraard al.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 135,- | € 135,- |
1 | Antec Three Hundred | € 44,- | € 44,- |
1 | Cooler Master Real Power M520 | € 61,45 | € 61,45 |
1 | GeIL GV34GB1333C7DC | € 110,65 | € 110,65 |
1 | Gigabyte GA-770TA-UD3 | € 80,75 | € 80,75 |
1 | Samsung SH-S223B/BEBE | € 19,40 | € 19,40 |
1 | Western Digital Caviar SE16 WD5000AAKS | € 41,22 | € 41,22 |
Totaal | € 492,47 |
Andere samenstellingen en al het commentaar is welkom..