Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codebeat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-04 02:12
Hee hallo,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is android te draaien op een oude Orange SPV C500. Ik heb nog drie van die toestellen liggen. Hierop staat nu Windows Mobile. Is dit ubberhaupt haalbaar en/of bestaat er een rom hiervoor? Lijkt mij wel leuk om te proberen maar weet niet waar te starten. Ik heb al op google gezocht maar zonder resultaat.

Iemand een idee, tips?

Greetz,
Erwinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-04 09:11
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=660044

Dus, op dit moment is Android nog niet echt haalbaar, tenzij je iemand weet die wel de drivers kan schrijven. Op XDA developers kan je misschien wel andere nieuwere Windows Mobile roms vinden. Dat zou in ieder geval kunnen helpen met je telefoon weer een beetje bij de tijd te krijgen.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 15:44

SeatRider

Hips don't lie

WinMo 6.1 gaat iig wel lukken (dat heb ik vorige maand gedaan). Vind het nog steeds een geef toestel trouwens, die C500!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codebeat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-04 02:12
Bedankt voor je bericht. SeatRider, werkt ALLES op WinMo 6.1? Had iets gelezen dat de camera het dan niet meer zou doen en nog wat anders? Ook dat de phone een stuk trager is?

Het nadeel is natuurlijk dat er op SPV geen touchscreen zit maar Android draait ook in Virtual PC. Ik heb gezien dat het mogelijk is om op nieuwere modelen van HTC, daar zit toch ook een ARM processor in? Of niet?

[ Voor 38% gewijzigd door codebeat op 07-05-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 15:44

SeatRider

Hips don't lie

Erwines schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:39:
Bedankt voor je bericht. SeatRider, werkt ALLES op WinMo 6.1? Had iets gelezen dat de camera het dan niet meer zou doen en nog wat anders? Ook dat de phone een stuk trager is?

Het nadeel is natuurlijk dat er op SPV geen touchscreen zit maar Android draait ook in Virtual PC. Ik heb gezien dat het mogelijk is om op nieuwere modelen van HTC, daar zit toch ook een ARM processor in? Of niet?
Net even voor je getest :). Camera werkt gewoon. Hij voelt wel ietsjes trager aan, maar niet irritant. De kick dat ik gewoon op een toestel van 6 jaar oud een nieuw OS heb geflashed weegt daar wel tegenop :)

Nederlands is makkelijker als je denkt