Beste Tweakers
Mijn systeem:
ASUS A8N-E (s939)
Amd Athlon 64 3200+
2GB RAM
80GB
Asus 7800GT 256 DDR3 RAM
Voldoet niet meer echt. Nu zoek ik voor een euro of 500 een systeem waarmee ik een leuk spelletje kan spelen. Voorwaarde voor de koop is dat de winkel een goede service heeft en dicht in de buurt ligt (doe alles met de bus). Mijn enige echte opties zijn dus Paradigit en mycom.
Bij Paradigit hebben ze dit systeem in de aanbieding:
AMD Athlon™II X4 Quad-Core 630 (2.8GHz)
4 GB DDR3
1 TB
NVIDIA GeForce G210 , 512 MB
Voor 499 eurootjes.
In hoeverre is dit systeem sneller dan mijn vorige systeem (waarschijnlijk een heel stuk?), en kan ik met dit nieuwe systeem games als Wheelman en GTAIV bijvoorbeeld een beetje fatsoenlijk afspelen?
Ik houd namelijk wel van een spelletje in de vrije tijd. Stel geen eisen aan extreme graphics ofzo, dus 1024x768 met alles op low-medium vind ik ook goed, als het maar soepel loop.
BTW, meer dan dit kan ik er echt niet aan uit geven =)
Alvast bedankt mensen!
Mijn systeem:
ASUS A8N-E (s939)
Amd Athlon 64 3200+
2GB RAM
80GB
Asus 7800GT 256 DDR3 RAM
Voldoet niet meer echt. Nu zoek ik voor een euro of 500 een systeem waarmee ik een leuk spelletje kan spelen. Voorwaarde voor de koop is dat de winkel een goede service heeft en dicht in de buurt ligt (doe alles met de bus). Mijn enige echte opties zijn dus Paradigit en mycom.
Bij Paradigit hebben ze dit systeem in de aanbieding:
AMD Athlon™II X4 Quad-Core 630 (2.8GHz)
4 GB DDR3
1 TB
NVIDIA GeForce G210 , 512 MB
Voor 499 eurootjes.
In hoeverre is dit systeem sneller dan mijn vorige systeem (waarschijnlijk een heel stuk?), en kan ik met dit nieuwe systeem games als Wheelman en GTAIV bijvoorbeeld een beetje fatsoenlijk afspelen?
Ik houd namelijk wel van een spelletje in de vrije tijd. Stel geen eisen aan extreme graphics ofzo, dus 1024x768 met alles op low-medium vind ik ook goed, als het maar soepel loop.
BTW, meer dan dit kan ik er echt niet aan uit geven =)
Alvast bedankt mensen!