TFT valt na 1 seconde weg

Pagina: 1
Acties:

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:07
Hallo,

Ik heb een probleem met mn Philips 190C TFT van enkele jaren oud. Een paar weken terug was ik met een computer bezig, startte deze opnieuw op en viel het beeld steeds weg, ik was in de verwachting dat dit aan de computer lag.

Echter, vandaag sluit ik een andere pc hierop aan, valt het beeld weer na 1 (of 2) seconde weg, het gekke is dat dit bij elk "nieuw" scherm gebeurd, de post valt na 1 seconde weg, de bios, 1 paar beelden wat daarna nog komen (echter geen Windows op die machine).

Heb de voedingskabel en vga kabel al vervangen, ik zal er wel niets meer mee kunnen maar vraag me toch af of iemand weet wat het probleem kan zijn? :S

Naar mijn weten heeft iets beeld of niet, en niet dat hij 1 seconde per "nieuw" beeld wat hij binnenkrijgt beeld.

Alvast bedankt.

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-01 01:53

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Is waarschijnlijk be backlight die het aan het begeven is. Ik heb dit ook wel eens gehad. Je kunt de monitor in het licht houden en heeeel goed kijken of het scherm echt wegvalt of enkel de verlichting. ;)

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:07
Zover ik kan zien valt het gewoon echt weg, ook bij een ander "beeld" komt het dan weer gewoon 1 seconde terug. Hij springt overings niet op standby

[ Voor 3% gewijzigd door S_tef op 07-05-2010 20:41 ]