Muis stottert bij binnenladen homepages

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb mijn oude mobo vervangen door een abit be6-2. Maar als ik nu een homepage binnenlaad met ie 5.0 dan stottert mijn muis bij het bewegen. Dit had ik vroeger niet. Ik heb geen last van irq conflicten. Waardoor komt dit ? Moet ik mijn 3com 2c905b kaartje in een ander pci slot doen ofzo ?
ps mijn muis is ps2

• jhead22
  • Niet online
Niemand ? :'(

Verwijderd

Ik heb zoals je ziet ook een abit geval, mijn PC stottert met games. Ik weet niet of het met het mobo te maken heeft, maar ik leef met je mee :(!

Verwijderd

Ik heb het ook es gehad. Maar toen had ik de dma van m'n hd aangezet. En elke keer als er dan hd-activiteit was ging de muis stotteren. Dat was dus ook bij het internetten, want dan zit internet explorer allemaal dingen op de schijf te cachen...

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Probeer de drivers van je muis opnieuw te installerenkijk of dat helpt.

dikzak

• jhead22
  • Niet online
Udma staat inderdaad aan.. maar die ga ik ook nie uitzetten want dan word de hd zo traag.

Ik gebruik gewoon de standaart win 98 drivers voor m'n muis.. tis een logotech scroll muis.. ik zal eens de drivers van logitech proberen.
U hoort nog van mij :)

Verwijderd

Heb je sinds die upgrade al een frisse install geprobeerd? Kan zijn dat ie daar wat mee loopt te kutten...

frisse install = format c: >:)
Pagina: 1