Ik ben op zoek naar mn nieuwe mediaplayer. Nu had ik eigenlijk al bedacht dat ik een zotac bordje ging halen met atom + ion. En daarop een linux xbmc met vdpau. Ik vond een ion2 + nieuwe atom maar raar, omdat je dan toch weer 2 videokaarten nodig hebt.
Nu kwam ik helaas de broadcom crystal hd tegen. En ik ben nu aan het twijfelen tussen de ion setup, en een pinetrail + broadcom setup.
De broadcom is iets trager volgens reviews, maar wat ik wel mooi vind, is dat die code voor windows/linux/osx gebruikt wordt, en waarschijnlijk meer zal worden ontwikkeld dan de nvidia drivers. Daarnaast is het energie verbruik lager.
Ik kon helaas geen info vinden over wat nou de goede / slechte punten waren als je deze twee vergelijkt.
Ik lees net:
supersatan in "[ervaringen] XBMC Media Center - Deel XIV"
Nu kwam ik helaas de broadcom crystal hd tegen. En ik ben nu aan het twijfelen tussen de ion setup, en een pinetrail + broadcom setup.
De broadcom is iets trager volgens reviews, maar wat ik wel mooi vind, is dat die code voor windows/linux/osx gebruikt wordt, en waarschijnlijk meer zal worden ontwikkeld dan de nvidia drivers. Daarnaast is het energie verbruik lager.
Ik kon helaas geen info vinden over wat nou de goede / slechte punten waren als je deze twee vergelijkt.
Ik lees net:
supersatan in "[ervaringen] XBMC Media Center - Deel XIV"
Ik zal linux draaien, geld dat daar ook?Wel als je ondertitels wilt hebben onder Windows
[ Voor 12% gewijzigd door Jrz op 07-05-2010 18:50 ]
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)