Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

word steeds van msn gegooid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet niet wat het met MSN Messenger is de laatste tijd maar ik word er steeds afgekickt.. en dan meld hij automatisch weer aan. héél erg irritant..

Heb 4 pc's waarvan er 2 via de kabel én draadloos netwerk zijn aangesloten, en 2 via alleen draadloos netwerk en bij elke pc wordt je er steeds afgekickt en weer aangemeld..? Of ik nu de nieuwste MSN9.0 heb of een oudere het probleem blijft zich voordoen, terwijl in de firewall's MSN Messenger toch echt volledige toegang heeft..
Het afmelden en opnieuw aanmelden gebeurd niet echt in een regelmaat.. het is dus niet zo dat je elke zoveel seconden word afgemeld en aangemeld.
Ook komen heel veel berichten niet aan bij mijn contactpersonen en andersom ook niet... Het is echt heel irritant als je aan het cammen ben, een bestand aan het versturen ben of net je naam aan het verandere bent.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al een tijd gezocht op internet maar geen oplossing gevonden.

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Erg herkenbaar. Het is iets wat bij mij met periodes aanwezig is en ook net zo makkelijk voor langere periodes verdwijnt. Ik neem aan dat dat meer bij de servers van Microsoft ligt dan lokaal gezien ik er nooit wat aan doe en het vanzelf weer verdwijnt (toevallig op dat moment ook zo bij de mensen die ik op msn heb).

Verwijderd

Dit heb ik de laatste tijd ook steeds, ben je met iemand aan het praten en dan opeens kun je niet meer verder typen omdat je opeens offline bent, en dan gaat ie weer opnieuw aanmelden :F

Verwijderd

Topicstarter
hebben jullie ook al wat geprobeerd om het te stoppen?
Zo ja, wat allemaal en heeft niks geholpen?

• Koen88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-07 21:43
Ik had hetzelfde probleem in september, ben toen overgestapt van Live Messenger naar Trillian. Sindsdien geen connectie problemen gehad, dus ik ga er van uit dat het een fout in het programma is. Je zou kunnen proberen hoe stabiel je met andere IM programma's op MSN zit. Als die stabiel lopen zit de fout in WLM, zijn die net zo instabiel dan zit er een probleem in je connectie.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:42
Hier precies zelfde. Zelfs als huisgenoot en ik met elkaar chatten tegenoverelkaar komen de berichten soms niet eens aan. En ook worden we soms van MSN gegooid.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Gé Brander
  • Laatst online: 23-11 10:03

Gé Brander

MS SQL Server

Probeer eens je wachtwoord van je live/hotmail account te wijzigen, en natuurlijk ook in messenger. Kijk eens of het daarna beter gaat. (en nee, dit is geen grap)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Trillian?
Is dat wel een goed programma? Dus kan je dan ook cammen enzo? ;)

En wachtwoord wijzigen heb ik net geprobeerd, maar dat lukt niet (hotmail is bezig zijn site te vernieuwen, dus ik krijg een melding dat ik het later opnieuw moet proberen -.-)

Maar als het goed is ligt het niet aan mijn verbinding, die valt namelijk nooit uit en gewoon opinternet is ie altijd supersnel!

Als ik op msn zit en ga dan naar opties -> verbinding staat er:
Er is momenteen verbinding met .NET Messenger service
er is een kabelnetwerkverbinding met internet.
Er is verbinding met internet via een niet-UPnP voor een poort beperkte NAT. (gebruiker)

En als ik op de werkbalk op mijn interneticoontje druk, en ga naar de status staat er dat ik verbinding heb met een 54 Mbps snelheid...

Weet iemand wat dat inhoud allemaal?

Verwijderd

Op www.passport.net kan je ook je wachtwoord speciaal voor passport diensten als msn wijzigen (zie het als een google account waarbij je voor gmail ook een ander wachtwoord in kan stellen).

Nog een alternatief is www.pidgin.im, werkt prima!

Ping eens oneindig naar tweakers.net, als je packetloss hebt is er iets mis in de verbinding. Start-> tik cmd in en druk op enter. Tik dan het volgende in (uit mijn hoofd, heb geen windows meer): ping -c 200 tweakers.net

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-11 20:55
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:49:
Op www.passport.net kan je ook je wachtwoord speciaal voor passport diensten als msn wijzigen (zie het als een google account waarbij je voor gmail ook een ander wachtwoord in kan stellen).

Nog een alternatief is www.pidgin.im, werkt prima!

Ping eens oneindig naar tweakers.net, als je packetloss hebt is er iets mis in de verbinding. Start-> tik cmd in en druk op enter. Tik dan het volgende in (uit mijn hoofd, heb geen windows meer): ping -c 200 tweakers.net
code:
1
ping www.tweakers.net -t

Is voldoende :)

En om dan na een tijdje de resultaten te bekijken druk je CTRL+C in.

[ Voor 5% gewijzigd door Fanatix op 09-05-2010 20:14 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Verwijderd

Topicstarter
Van tweakers en pingen heb ik helemaaal geen verstand...!
En dat pingen ook niet xD?
Dus zou je dat eens kunnen uitleggen wat dat is en hoe dat moet?
Alvast bedankt!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:13

Compizfox

Bait for wenchmarks

Timocos schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:17:
Hier precies zelfde. Zelfs als huisgenoot en ik met elkaar chatten tegenoverelkaar komen de berichten soms niet eens aan. En ook worden we soms van MSN gegooid.
Dat maakt niet uit, ook al zit je op hetzelfde netwerk, alle berichten gaan met MSN over het internet langs de MS-servers.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Koen88
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-07 21:43
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:42:
Trillian?
Is dat wel een goed programma? Dus kan je dan ook cammen enzo? ;)
Trilliant werkt opzich goed, maar op het moment ondersteunt het geen webcam. Ik ben vooral overgestapt omdat ik de nieuwe vormgeving van WLM niets vond en ook meerdere netwerken tegelijk in 1 programma wilde hebben (AIM enzo). Dat 't ook meteen het verbindingsprobleem op loste was mooi mee genomen.
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 19:42:
Als ik op msn zit en ga dan naar opties -> verbinding staat er:
Er is momenteen verbinding met .NET Messenger service
er is een kabelnetwerkverbinding met internet.
Er is verbinding met internet via een niet-UPnP voor een poort beperkte NAT. (gebruiker)
Even een wilde gok. Ik kan er ook gruwelijk naast zitten, maar ik vergelijk dit nu even met de situatie zoals ik die op mijn Xbox 360 kende. Ook daar verliep de communicatie niet vlekkeloos met andere spelers. Ik ben toen mijn router in gedoken, heb UPnP in geschakeld en de beperking van de NAT opgeheven (al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet meer precies weet hoe). Hierna waren de problemen weg. Wellicht dat dit probleem dezelfde oplossing heeft, aangezien de manier waarop MSN functioneert niet zoveel verschilt van Xbox Live.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog even gekeken hoe het zou komen,
maar kan het door norton anti virus komen?
Want ik heb dat sinds 2 maanden nu ongeveer, en zolang heb ik er ook al last van...

Weet iemand waar bij de instellingen van norton ik dan moet kijken?

Als ik in de netwerkinstellingen van norton kijk, kom ik de volgende dingen over WLM tegen:
- De instant messenger scan staat aan, als ik dan op configureren druk zie ik dat norton WLM beveiligd...
- Bij inbraakpreventie is er een beveiliging tegen inbreuk met autoblock, en dan sluit norton automatisch al het verkeer tussen mijn computers en aanvallende computers voor een vastgestelde tijd. En bij handtekeningen van inbraak staat dan, als je op configureren drukt, een hele lijst met daarin o.a. WLM en die is ingeschakeld voor WLM.

Weet iemand of het hierdoor misschien komt?

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 16:25:
Ik heb nog even gekeken hoe het zou komen,
maar kan het door norton anti virus komen?
Want ik heb dat sinds 2 maanden nu ongeveer, en zolang heb ik er ook al last van...

Weet iemand waar bij de instellingen van norton ik dan moet kijken?

Als ik in de netwerkinstellingen van norton kijk, kom ik de volgende dingen over WLM tegen:
- De instant messenger scan staat aan, als ik dan op configureren druk zie ik dat norton WLM beveiligd...
- Bij inbraakpreventie is er een beveiliging tegen inbreuk met autoblock, en dan sluit norton automatisch al het verkeer tussen mijn computers en aanvallende computers voor een vastgestelde tijd. En bij handtekeningen van inbraak staat dan, als je op configureren drukt, een hele lijst met daarin o.a. WLM en die is ingeschakeld voor WLM.

Weet iemand of het hierdoor misschien komt?
Als het daardoor komt dan is het heel eenvoudig aan te tonen. Norton er volledig afgooien en tijdelijk een andere gratis versie gebruiken.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Meld je af van groepen ;) Deze zorgen vaak voor alle shit.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

[quote]Megamind schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:13:
Meld je af van groepen ;) Deze zorgen vaak voor alle shit.
[/quote]
Wat voor groepen bedoel je?

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor groepen ja? :P

Moet ik die instant messenger scan en die autoblock voor windows live messenger uitdoen?

Komen er dan neit allemaal virussen binnen?

En norton eraf gooien doe ik maar niet :P
Mn pa heeft net een abbonnement hiervoor gekocht en die zit dus op mn pc, dus beetje zonde zou dat zijn ;)

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Wat zonde is, er niet achter komen wat je probleem veroorzaakt. Ik bedoel natuurlijk tijdelijk, om te checken of het daar aan ligt of niet.

Pagina: 1