Toon posts:

die of dat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit om dit te vragen.
Is het een goed voorstel om ergens een topic te openen "die of dat"
Kan handig zijn voor mensen,zoals ik, die zelf al veel opgezocht hebben maar blijven twijfelen tussen 2 of 3 systemen (in mijn geval notebook)
De andere leden kunnen dan hun mening geven.
Ben ook lid van een autoforum vanwaar ik dit type topic gehaald heb.

Denk dat dit voor veel mensen handig kan zijn.
Verder wens ik jullie alvast te feliciteren met de website/forum. Sinds ik deze ken heb ik al veel opgestoken.

m.v.g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Voor aankoopadviezen moet je in een van deze topics zijn: http://gathering.tweakers...topics/tag/best+buy+guide.
De topics die jij zoekt bestaan dus al :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dirk op 07-05-2010 16:32 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-09 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En in het algemeen 'deze of die' vragen kun je het besten in Complete Systemen & Laptops terecht.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En dan nog; als je 3 produkten op het oog hebt en de specs & prijzen ontlopen elkaar niet veel, waarom zou je je dan laten beinvloeden door tien of dertig andere meningen? Koop waar je je lekker bij voelt en koop niets "iets anders" omdat de rest het zegt.

In tegenstelling tot auto's, is 99% van de grafische kaarten technisch hetzelfde alleen zal de fabrikant per type even een iets hogere clock hebben ingesteld bijvoorbeeld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reply.
Dankzij de info op de site schieten er bijvoorbeeld voor mij nog 3 over dus zal ik de raad van MAX volgen en puur op het gevoel afgaan.
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kees schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:33:
En in het algemeen 'deze of die' vragen kun je het besten in Complete Systemen & Laptops terecht.
Houd dan wel rekening met *LET OP* - Wat moet ik kopen, want zomaar losse topics openen is niet de bedoeling. Dan komen er veel te veel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik ook al door dat er enorm veel van die losse topics geopend werden.
Zal ik zeker niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

is het nou .. die topic .. of dat topic?
[/joke]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merci w4rguy, kunnen we met een lach afscheid nemen van mijn voorstel loool :)
Pagina: 1