Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist office 2007 voor studenten gekocht en ik erger me dood aan de nieuwe menu structuur. Die nieuwe menu structuur ,wordt geloof ik de de ribbon genoemd, daar kan ik niet mee overweg. Ik heb al gegoogeld naar mogelijkheden om de oude menu structuur terug te krijgen maar ik kom alleen oplossingen tegen waar ik voor moet betalen. Ik heb er bijna € 100,-- voor betaalt en ik ben niet van plan te betalen voor het terug krijgen van de oude menu structuur. Weet iemand een gratis oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ubitmenu. Op zich gratis, maar wees netjes en betaal die 10 euro.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Stilstand is achteruitgang... ;)

Voor zover ik weet is het inderdaad veelal betaalde oplossingen waar je tegenaan loopt. Maar ik zie ook niet helemaal het probleem; je valt namelijk over een stuk functionaliteit waar Microsoft al jaren mee bezig is en wat ze alleen maar verder gaan uitbouwen. De "classic view" wordt bijna overal uitgehaald en voorzien van ribbons, AJAX-meuk en noem maar op.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen wen eraan, er zijn steeds meer app's die hier mee gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Ik snap je probleem, want heb het zelf ook gehad.
Het ergeren is alleen de eerste paar dagen, daarna zul je via het lint sneller werken als dat je ooit via het klassieke menu hebt gedaan.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

JohnVanZetten schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:28:
Het ergeren is alleen de eerste paar dagen, daarna zul je via het lint sneller werken als dat je ooit via het klassieke menu hebt gedaan.
Eens!

Plus dat alle key shortcuts nog steeds hetzelfde zijn en als je dat voorheen "een beetje wist", kan je nu met een beetje extra inzet echt stappen maken in je produktiviteit.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MAX3400 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:23:
Stilstand is achteruitgang... ;)
Complete verandering van de interface zonder tussenvorm is productivity vernietiging. Microsoft had een tussenversie moeten maken waarmee je de oude interface ("Classic") nog terug kunt krijgen. Ik blijf de nieuwe interface walgelijk en tegen-intuitief vinden, en verlies heel veel tijd. Vandaar UbitMenu, ik heb het ook gekocht.
Voor zover ik weet is het inderdaad veelal betaalde oplossingen waar je tegenaan loopt. Maar ik zie ook niet helemaal het probleem; je valt namelijk over een stuk functionaliteit waar Microsoft al jaren mee bezig is en wat ze alleen maar verder gaan uitbouwen. De "classic view" wordt bijna overal uitgehaald en voorzien van ribbons, AJAX-meuk en noem maar op.
Microsoft wil de powerusers kwijt en alleen de simpletons houden. Het is niet anders, helaas.
JohnVanZetten schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:28:
Niet mee eens. Ik heb het geprobeerd en heb het na meer dan een week opgegeven. Mijn PC heeft zowel 2003 als 2007 (met plugin) om tenminste een beetje normaal te kunnen werken.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 07-05-2010 16:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1