Toon posts:

Welke laptop? Asus, Toshiba of Sony?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik ben best een noob op dit gebied dus weet niet zo goed waar ik op moet letten.
Belangrijk vind ik dat het van een degelijke kwaliteit is en de service ook goed is (geen Acer dus! :X ). Daarom zit ik nu te twijfelen tussen Asus, Toshiba en Sony, deze zouden volgens een van de verkopers het minst vaak kapot gaan. (En volgens een andere verkoper is Sony weer 10x beter dan alle andere merken, maar lees niet alleen goede ervaringen met klantenservice...)

Ik heb al een paar Asus laptops gevonden die me wel wat lijken, maar weet niet of een i3 goed genoeg is of ik i5 moet kiezen (heb vaak veel schermen open staan en wil wel dat alles vlot gaat, doe eigenlijk van alles wat: internet,downloaden,office programma's, photoshop,beetje gamen).
Ook over de videokaart twijfel ik, ik ben geen die hard gamer maar zou het wel leuk vinden om af en toe te gamen (dan weet ik niet of een ATI Radeon HD5470 goed genoeg is, of een HD 5650).
De pest is dus dat ik moet kiezen tussen deze 2, als de een beter is is de andere weer minder.

Dus, alle ervaringen en tips zijn welkom!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Als je gewoon wat doet multitasken kan dat prima met een i3, ik zeg maar zo, als je niet zeker weet of je het nodig hebt, dan heb je het niet nodig.De i3 is al sneller dan de meeste dual cores welke hiervoor in laptops zaten (P en T series).

Kwa gamen zul je echt verschil moeten maken tussen recente / oude games en hoge settings / lage settings. Een 5470 is bijvoorbeeld goed voor van lightweight gaming op vrij lage settings, maar de 5650 is weer een echt midrange game kaart welke nieuwe games zelfs nog vrij goed draait.

Patient gamer

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica