Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Geen idee of ik hiervoor op dit forum aan het juiste adres, ik dacht van wel =)

Ben al drie kwart jaar in het bezit van de Acer Aspire 8930. Prima dingetje natuurlijk - hij doet het nog steeds goed - maar ik hoop volgend jaar te gaan studeren en dan is zo'n 18,4" apparaat niet zo handig om elke dag mee te zeulen, het apparaatke is 4 kg. Daarom wil ik een nieuwe laptop aanschaffen voor mijn studie (ik ga de opleiding Informatica volgen; dan is zo'n ding vanzelfsprekend wel handig). Eentje om mee te nemen dus.

Ik heb de volgende eisen in gedachten:
- ik dacht aan rond de 15,6 inch (zodat t niet te groot/zwaar is en netbooks zijn naar mijn zin niet snel genoeg)
- lekker snel, geschikt voor multitasking
- geschikt voor reizen (Wifi /n moet er iig opzitten, Bluetooth is niet per se nodig)
- CD/DVD drive is niet verplicht, wel handig
- grafisch is niet het belangrijkste, hoewel ik voor dit budget wel iets moois verwacht
- degelijk, geen rotzooi die na enkele maanden stukgaat

Budget is ongeveer 700 - 900 euro.

Albast bedankt!

Met vr gr,

Dirk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Zou zelf naar school eerder een 13inch machientje nemen, gezien deze vaak minder dan 2 kilo zijn. Je kunt bijvoorbeeld eens kijken naar de Sony CW (13inch) of als je liever iets groters hebt bijv. de Sony EB series (15,5inch), Dell Studio 15 of de Asus N61JV (15inch).

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:07
Die resolutie :X

Voor een paar tientjes meer configureer je op sonystyle een vaio E Full-HD en
een betere videokaart.

En als het uiterlijk je niet boeit is een dell studio 15 ook een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica