Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Posts met witte (verlaagde opacity) overlay

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:27
Als ik zoek via de GOT zoek-topics, dan krijg ik dit soms te zien:

http://cl.ly/wpE

Een soort van 'overlay' over sommige posts, waardoor ze wat 'vager' lijken. Alsof er een witte waas overheen hangt, ik heb nog geen patroon er in kunnen vinden wanneer er nou wel een waas overheen komt of niet, maar het 'scheid' zich perfect af per post. Is dit een feature ofzo? En zo ja, waarom, en wat is het. En nog liever, is het ook uit te schakelen?

Dit is bijvoorbeeld een link waar dit het geval is: [iPhone & iPod touch SDK] Ervaringen & Discussie

Ik draai Safari 4 op OS 10.6.3

Excuses als het verkeerd staat.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Dat zijn er waar geen woorden in zijn gevonden waar jij op hebt gezocht.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat is een feature, alle posts waarin je zoekwoord in voorkomt, die zijn niet greyed-out ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat is icm zoekopdrachten: posts die geen van de termen bevatten zijn dan lichter. Haal uit je URL het gedeelte *na* /last maar weg:

[iPhone & iPod touch SDK] Ervaringen & Discussie

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:27
Aa okee, een feature dus. Is het uit te schakelen? Ik vind het niet echt 'featurish' om eerlijk te zijn, maar vind het maar irritand lezen.

edit:

Aa gevonden, het is uit te schakelen. Ty! :)

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 07-05-2010 14:33 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
En voor de volledigheid: Dit verschijnsel heet highlighting en is uit te schakelen via de voorkeuren.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
En anders zou je gewoon nog even een reply (of het topic zelf) aan kunnen klikken en dan kom je op hetzelfde topic uit, maar zonder het highlighten.

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

^^ :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.