Toon posts:

Murbeugel gezocht voor Philips 47" 8404H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds kort een philips 47"8404H. momenteeel heb ik de tv op een tafel staan, maar wil graag een geschikte muursteun om hem aan de muur te hangen.dus mijn vraag bij deze. Weet iemand een geschikte muursteun voor deze tv? Er zijn er zoveel en ik weet niet welke ik nodig heb.

Hij moet niet al te dik zijn. Ik wil graag dat die zo dicht mogelijk tegen de muur aankomt. Er moet aan de achterkant ook een scartkabel er dwars in, dus dat maakt de tv nog dikker.
En de prijs moet wel onder de 60 euro blijven.

Alvast bedankt.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30
ga naar bijvoorbeeld de vogels website en vul je type tv in, voila direct een paar suggesties voor vast of manoevreerbare beugels. Ook kun je de handleiding van je tv erop na pluizen aan welke VESA standaard de tv voldoet en zo kom je uit eindelijk tot een aantal geschikte beugels.

lijkt me dat je dit ook zelf met een beetje inzet had gevonden

discogs

Verwijderd

http://www.vogels.com/web...807&brand=64&equipid=4773

Waarom ik dit eigenlijk voor je op zoek weet ik ook niet :9

Verwijderd

Topicstarter
thanx mensen, maar deze zijn boven mijn budget helaas.

het is niet dat ik niet kan zoeken maar ik weet niet welke het beste erbij past.

Verwijderd

Daar had je aan moeten denken toen je een 47" TV kocht. Bovendien, als jij wilt dat je TV van 1000 euro van de muur dondert moet je idd een goedkope beugel kopen. Ik snap dat niet, je besteedt wel enorm veel geld aan een TV maar een bijbehorend accessoire is al snel te duur? MediaMarkt heeft ze ook nog van een ander merk dan Vogels.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 13:14 ]

Verwijderd

mediamarkt heeft mooie beugels voor weinig,
toen ik over ging van 40 naar 47 inch heb ik daar ook nieuwe beugel gehaald.

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 13:30

Saffie_time

Why use this? 42!

Je kan kijken naar merken als Barkan, Melliconi en Intensions.
Met alle drie goede ervaringen als je weet wat je wil (draaibaar, kantelbaar en ga zo maar door).

Zijn ook alle 3 redelijk goed verkrijgbaar en meer in jou prijsrange dan die van Vogels (die ik persoonlijk enorm duur vind voor wat je ervoor krijgt.)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:30
Misschien is het handig om te vertellen wat je wil, moet het als een schilderij aan de muur hangen of moet ie kantelbaar zijn. Ik heb voor mijn 42 inch LG tv een beugel van 4 tientjes van vivanco bij axximax.nl gekocht destijds. Koste bij de MM het dubbele (natuurlijk de marge voor als je daar een tv koopt).

Maargoed blijf erbij dat je meer inzet in je TS had kunnen moeten steken

discogs

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 15:40

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hij ligt wel boven je budget, maar de Vogels 8325 is een hele mooie steun. Zelf heb ik de 8225 (heb een 32" tv namelijk), en het is echt een perfecte steun. Draait soepel, makkelijk te monteren, en voelt lekker stevig aan.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1