Gamelaptop gezocht die aan bekende specs moet voldoen

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357841

Topicstarter
Dag allen,

Ik ben op zoek naar een gamelaptop waarop ik de volgende game zou kunnen draaien (zonder aan het minimum te zitten):

PC Minimum System Requirements*:

* Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
* 2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor
* 128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better
* 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)
* 1024X720 minimum display resolution

PC Recommended System Requirements:

* Windows Vista®/Windows® 7
* Dual Core 2.4Ghz Processor
* 2 GB RAM
* 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better

Nu weet ik zelf compleet niets van laptops, ik hoop dat jullie kennis mij kan sturen naar de laptop die ik zoek. Het moet wel echt een laptop zijn en geen desktop PC (woon/werk/vriendin).

Ik had zelf de volgende hier gevonden, maar ik twijfel (vanwege mijn non-kennis) aan de mogelijkheden
pricewatch: Asus K72JR-TY043V

Ik begrijp dat de prijsklasse een beetje rond de 800€ ligt, klopt dit? Uiteraard voor de beste prijs/kwaliteit verhouding met nadruk op beide.

Alvast bedankt voor de reacties, mocht er meer informatie nodig zijn , feel free to ask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:03

Umbrah

The Incredible MapMan

Welkom op GoT!

Specs zijn leuk, maar welke game gaat het om? Elk spel heeft zo z'n eigenaardigheden, en systeemvereisten zijn meestal dusdanig vermeld (ja, zelfs recommended) dat zoveel mogelijk mensen het spel kopen.

Verder: overweeg de pricewatch eens te doorzoeken, en in de notebook-BBG's te kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Umbrah op 07-05-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

www.alienware.com :P veel geld, je heb wel wat.

[sirieus]
nee check even XXODD laptops of BTO. Zijn niet super bekende merken maar zij maken wel systemen ook voor gamers enzo en het zijn degelijke apparaten. BTO maakt zijn laptops in IJsselstein (van die zendmast ja).
[/sirieus]

maar toch zou ik dan voor die alienware gaan :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 23:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica